Måndag


Igår kväll var jag och mamsen på Gränby centrum och käkade på Foodcourten. Väldigt smarrigt kan jag säga, prisvärt var det! Vi hann även gå i lite affärer så hittade lite kläder och smycken som jag fick med mig hem. Nöjd med inköpen!

Idag är en ny härlig dag, or not. Jag har väl sovit i kanske tre timmar i natt, det var så sjukt jävla varmt i sovrummet! Sämsta starten på dagen, speciellt när jag ska jobba på två olika jobb idag. Får göra mitt bästa helt enkelt! Hoppas ni får en bättre måndag :) Kram!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Molly

Snälla gör en haul/ett inlägg om vad du köpte fina du! :)

2014-07-28 @ 12:48:46
Postat av: Molly

Snälla gör en haul/ett inlägg om vad du köpte fina du! :)

2014-07-28 @ 12:48:46
Postat av: Izza

Hej följ mig gärna tillbaka! Härliga bilder :). Vad jobbar du med ?

2014-07-28 @ 18:10:55
URL: http://izzabellan.blogg.se
Postat av: Ellen

Alltså shit jag har haft en helt likadan natt! Fan det är bara så hett & man bara svettas! Hade oxå jobb som du så mycket trevligt att sedan vakna jävla tidigt..

2014-07-28 @ 20:41:47
URL: http://ellenscorner.forme.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0