Ett test

Vem var den sista du träffade? Alice lillsis
Hur lång är du? 163 cm
Vem pratade du senast med i telefon? Tror pappi
Hur löd ditt senaste sms och till vem? "min fina mamma" till mami
Var är dagens planer? Sova med stort S
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms hehe...
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är skilda
Har du någon gång hittat en katt? Hittar min katt lite överallt, senast i min garderob...
Vilken är din favoritplats? Sängen helt klart
Sover du med eller utan kläder på dig? Utan oftast men ibland någon stor t-shirt
 Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar dator
 
Hur många landskap har du bott i? Ett enda och det är Uppland!
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Oj svårt, på sommaren barfota annars skor!
Är du social? Har blivit allt mer social genom åren, kan ju bero på att jag är äldre och mer mogen haha :-)
Vilken är din favoritglass? Kokosglass...mmmm
Tycker du om Kinamat? Skoja inte - LOVE IT!
Tycker du om kaffe? Kaffelatte är mums de!
 
Tycker du om att mysa? Såklart
Känner du någon med samma födelsedag som din? Faktiskt så fyller en tjej i min nya klass samma dag , 27 januari :D
Kan du några andra språk än svenska? Lite spanska, italienska och inglese
Har du någonsin åkt ambulans? Nej *peppar peppar*
Vad spenderar du helst pengar på? Mat, min kärlek till mat är endless
Välj ett ärr på din kropp? Oj, vilket ska jag välja? Har säkert 50 stycken! Massa från när jag hade vattkoppor i årskurs tre, fyfan.
Vart togs din profilbild för din blogg? I Köpenhamn!
När var du i kyrkan senast? Ja du...
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, resa, resa och skänka.
 
Vilka personer utmanar du? Alla mina bloggläsare :-)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Emilia

Grym blogg! Älskar bilderna, finns så mycket inspiration att hämta.

2014-11-28 @ 00:10:16
URL: http://www.emiliahoolm.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0