q/a

Q/ Har du färgat ditt hår?
Svar: Japp! Nu var det något år sen senast för att inte slita på håret. Jag har färgat hos frisören dock blev det nästan grått så fick färga om det sen har jag även färgat det själv hemma :-) Är mörkare blond egentligen!
 
 Foto: Emma Grann
 
Q/ Hej! Har alltid undrat hur man får till bilderna sådär? Alltså så att det är suddigt i bakgrunden på ett snyggt sätt. Är det kameran som gör så automatiskt eller hur redigerar du så? Tacksam för svar! :D
Svar: Använder inställningen AV på kameran där jag ställer in bländaren på 1,8 :D

Q/ Vilket redigeringsprogram använder du?
Svar: Photoshop CS4 till mina bilder på datorn!

Q/ Var kommer ditt skal från?
Svar: Från Macskal.se!

Q/ Finns filmen The Notebook på Swefilmer?
Svar: Yes, du måste bara se den! Förbered dig med näsdukar hehe...

Q/ Var kommer din gråa långärmade tröja från?
Svar: Från Lookbookstore :D

Q/ Var finns parfymen att köpa? Måste bara ha den!
Svar: Den finns nog på Åhléns, det finns även en herrdoft :)

Q/ Vad var det bästa med Thailand?
Svar: Att åka med nästan hela släkten, alla kom så himla bra överens och vi hade så jäkla kul tillsammans!


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0