Enligt mig så är det fredag den trettonde idag iallafall skoldagen...

Hej.
Syrran fyller år idag och hon har fått massa presenter!Bland annat en nintendo dsi XL , sitter också och håller på med den !Skolan gick rent åt skogen idag , fick tillbaka två prov och resultaten var ICKE bra.Matteprovet hade jag 9,5 poäng , och för att vara godkänd skulle man få 10 poäng,ett halvt fel i från lixom!Sen spanska provet hade jag 98,5 poäng och för att bli godkänd skulle man få 100 poäng. 1,5 ifrån att bli gokänd.Har gråtit mycket idag , för det här tar mig hårt verkligen.Jag vill verkligen inte vara dålig i skolan...kom precis hem från stan och har klippt mig & det blev jättebra ! Snart ska vi på min fasters fest för hon fyller år på måndag.Ska bli såå kul.
PUSS

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Rebecka

Ähh, matten var ju skitsvår, ett halvtfel är ju ingenting lixom, du klarar det nästa gång. Jag fick 11 och det är ju inte heller så bra. Min pappa blev ganska arg så jag blev också ledsen...;(

Men jag ska typ börja på läxläsing nästa termin.



Gratta din syrra;)<3

2010-12-10 @ 22:32:48
URL: http://rebeckaberg.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0