Frågestunden.

Äsch det var nio stycken som frågade i frågestunden , men jag svarar ändå nu ! :) 

Postat av: Rebecka

1. Vilken årstid?
2. Vilka bloggar läser du?
3. Visst är basket bääst?
4. Hur kan du va så söt?

Hihi, frågorna sög men jaja;)<3

2010-12-15 @ 18:26:29
URL:
http://rebeckaberg.blogg.se/


svar ;1.Jag gillar alla årstider faktiskt !
2.Jag läser typ alla bloggar i hela sverige ;)
3.Absolut !
4.Jag = söt ? NEJNEJNEJ du har feel , du är !



Postat av: Angela

1. Rengör du ansiktet varje kväll?
2. Använder du nån kräm för ansiktet?
3. Vad gillar du för musik? Rock, hiphop, pop m.m?
4. Vad brukar du göra om dagarna när du inte har bestämt med nån kompis?
5. Vilka bloggar läser du?
6. Favoritämnet i skolan?
7. Vad önskar du dig på julafton?
8. Vad är din favoritsko? Det måste inte vara nån du har. Men t.ex Converse, gympaskor, boots med bred klack, höga stövlar med klack o.s.v.
9. Vad är din största dröm?
10. Har du positiv och oftast glad inställning på livet?

Kram sötnos ♥

2010-12-15 @ 18:34:55
URL:
http://maskara.webblogg.se/

Svar;1.Yes, varje kväll.
2.Massor med krämer , hela skåpet är fullt!
3.Jag gillar olika sorters musik :)
4.Då brukar jag vara med familjen,sitta vid datorn,träna basket,plugga osv..
5.Massor !!
6.Oh..typ bild !
7.Min önskelista är lång!
8.Svår fråga !
9.Har många drömmar ..men att min familj , släkt & vänner ska leva ett bra liv !
10.Jag försöker ! :)
Kram sötnos<3


Postat av: din bästiis!

1.kan du träffas under jullovetgumman?
2.varför är du så f*cking sööööööööt?
3.varför älskar du mig ? ;)
4.visst är jag bäst ? :*
5.vad gör du just nu ?xp
6.vad tycker du är det bästa med din blogg?
7.svarar du verkligen ärligt på de här frågorna ? ;) haha.
8.vem älskar du mest i din släkt? :D
9.vad är skulle du vilja göra : hoppa från 10:an i fyrishov eller åka skidor till skåne? HAHA!
10.visst var jag duktig som kommenterade ? :D
loveuu <3

2010-12-15 @ 18:56:09

svar ;
1.JOOOOO!!
2.SKA DU SÄGA?!?
3.Du är underbar !
4.Ohjaa!
5.Svarar på denna frååga xp
6.Ingen aning!
7.Japp!
8.Min familj :)
9.HAHAH fan vilken svår fråga !
10.Jätteduktig gumman :* Loveu 2!

Postat av: josefin

sommar eller vinter?
blå eller gul?
vilka är dina bästavänner?<3

2010-12-15 @ 20:12:29


Svar;
1. Båda :)
2.Blå tror jag.
3.Aya&Simona<3


Postat av:

vem är du kääär i ?:D

2010-12-15 @ 20:50:01


Svar;
Ingen just nu ;) 



Postat av: .

Vilka bloggar läser du ? :) <3

2010-12-15 @ 21:59:06


Svar;MÅÅNGA ! :) <3


Postat av: Johanna

Hur sminkar du dig ? :)
Hur kan du va så himla söt ? :o<3

2010-12-15 @ 22:00:50
URL:
http://johannaloviisa.blogg.se/


Svar; 1.Har massor med olika smink , men bl.a foundation(ibland) kajalpenna,mascara ,ögonskugga & ibland rouge (stavas?!?) :)
2.Du är Johanna ! :) <33



Postat av: hana

hur många gånger har du varit kär på riktigt?
- vem var han? ;)
hur lång är du?
hur länge tror du att du kommer att blogga?
vilka bloggar läser du?
- vilken av dem är bäst (inte storbloggarna)?
saknar dig!

2010-12-16 @ 20:25:23


Svar:
1.Tror en gång..
2.En kille som heter Ramtin.
3.Ingen aning :)
4.Oj , jättemånga verkligen !
5.Många !
Miss you !<3


Postat av: janelle<3

Hur har du sån fin hy?
Tycker du att du är lik dina föräldrar?
Hur lång är du? :)
Sova över på lovet? §
Älskar du mig?
hur mycket betyder jag för dig?
hur länge hade du tänkt driva den här bloggen?

SAKNAR DIG !

2010-12-18 @ 17:44:30
URL:
http://janellanderson.blogg.se/



Svar; 1.Det är inte alltid jag har det..men jag försöker tvätta ansiktet morgon & kväll ..kanske kan..bara kanske visa en video hur jag tar bort sminket & vad jag använder för krämer :)
2.Nej.
3.Ingen aning..(:
4.Jaa hoppas !
5.Jag älskar dig ! <3
6.Du betyder mycket ! ♥
7.Vet ej..

Saknar dig också ! ♥


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: hanna

herregud vilken fin blogg du har !

de va de ja ville säga . . .

2010-12-18 @ 19:32:48
URL: http://haaannastroms.blogg.se/
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: tack :)

2010-12-18 @ 21:11:11
URL: http://nniles.blogg.se/
Postat av: hanna

ska vi följa varandra via bloglovin ? :)

2010-12-18 @ 23:38:26
URL: http://haaannastroms.blogg.se/
Postat av: ...

hur lång är du? ;o

2010-12-19 @ 11:19:17

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0