tjaaaaa.

Hej!
Kom precis hem från träningen , det gick bra ! Ska snart äta lunch sen drar jag och pappa till en som ska kolla på mina fötter,jag går så snett!Och det kan orsaka knkäskador osv..så vi ska dit så dom kan göra sulor till mina skor,det kostar cirka två tusen kronor men det är det verkligen värt !Sen vet jag inte riktigt vad jag hittar på... vi får se !

Imorgon är det iallafall nyårsafton, och vi kommer få gäster hem till oss , dom har barn i min och min systers ålder som vi brukar vara med,dom killarna heter Pontus & Jesper.Det kommer bli så jäkla roligt!Längtar verkligen!2010 är ett år jag verkligen kommer att minnas...


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Josefin

SVAR: Hej tack så jättemycket :') Ja det tycker jag verkligen! Bilderna på Emilia ovan är fotade med det! Hitills har jag bara fotat med det i dåligt ljus (de på emilia) så 2/3 av bilderna blev suddiga :( Men i bra ljus tror jag det kommer vara fantastiskt :D + att jag inte använde stativ så jag kan ju ha varit skakis ;) men det är ändå ett amazing objektiv och när jag kikat på fotosidan.se på bilder andra tagit med det så är alla bilderna supersnygga :D



Förresten har du en väldigt fin blogg. Älskar designen och alla bilder på dig, du är jättesöt! Ge mig ditt hår!! Men hur fotar du så fina självporträtt på dig/bilder på dig? Vad använder du för objektiv/kamera till det?



KRAM OCH GOTT NYTT ÅR

blev lite lång kommentar heheheh...

2010-12-31 @ 21:47:23
URL: http://josefinb.blogg.se/
Postat av: CLARA-FRIDAYFILII

Camilla och Peder?? de kommer kanske på midsommar<3

2011-04-26 @ 19:09:46
URL: http://fridayfilii.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0