valborg

Hej :D
Min valborg har varit underbar :) Först åkte vi ner till ån och kolla på forsränningen ( för er som inte vet vad det är ska jag förklara det i slutet av inlägget) Sen så åkte vi hem och gjorde  oss i ording för att åka till kompisar.
Det var så sjukt kul där , vi brukar alltid fira valborg tillsammans . Där åt vi god mat, spela fotboll vuxa mot barn , gissa vilka som vann då ? ;) Såklart vi barn :) Vi hoppade studsmatta och kolla på film , tände på majbrasan och massor av annat! :DFör er som inte visste vad forsränningen är , så ska jag förklara. Det är så att varje valborg här i uppsala,så är det studenter som gör alldeles egna båtar, som man sen sätter i ån och åker på , dom brukar ha teman på båtar typ kanske barbie ?;)eller vad som helst, Eller det är ganska svårt att förklara , ska visa er en bild jag tog-

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Angelica

Tävling i bloggen :) Kika in!

2010-05-01 @ 13:56:54
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: Linn-lay

åhh tack så mycket :D

hur har din vecka varit annars då?:D

2010-05-01 @ 21:24:22
URL: http://linnlay.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0