2011

Har du träffat några nya personer?
Yes!

Har de påverkat dig positivt/negativt?
positivt !

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Säkert..

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Att inte äta så mycket onyttigheter och har inte rört en enda godis/chips/pommes m.m sen dess..

Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
Jarå..

Det bästa du har gjort i år?
Att jag slutade på basket,är väldigt glad över att jag valde att sluta även om jag saknar basket ibland.

Ditt största misstag?
Hm..

Hur har du firat/firar jul i år?
Familj+släkten 

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011? 
Fest hos Mange.On the floor.Super Bass.Give me everything.Danza kuduro m.m

Vad önskar du att du hade gjort mer? 
Vet faktiskt inte.

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Mindre bråk med systeryster kanske?

Vad är det pinsammaste du gjort i år?
Är alltid pinsam så vet ej..

Blev du kär under 2011?
Nej,men gillat någon?yes.


Har du legat på sjukhus under 2011?
Nepp

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Är så klantig så skador har jag haft.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Åkte till Romme med skolan,oförglömligt när hela bussen sjöng för mig!

Vem fick dig att må bra?
Vänner,familj,släkt

Vem saknade du?
Farmor,de gör jag hela tiden

Har du flyttat under 2011?
Naj

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Har inte varit osams/bråkat med en enda vän under hela året,så gladare!

Vad ser du fram emot 2012? 
Kanske den rätta killen? Who knows..

Tog listan från någon blogg.Ser fram emot 2012 känns som att det ska bli ett bra år!


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: emelie

haha nej de är jag verkligen inte :o hurså?

2011-12-31 @ 13:32:42
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: emelie

hehe tack ska du ha! många som sagt de, men jag ser ingen likhet!

2011-12-31 @ 14:01:18
URL: http://plimplom.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0