A good day


Det var en skitcool färg på himmelen igår morse..
Fredag..bästa dagen♥Idag hade vi engelskauppsats och hoppas verkligen att det gick bra eftersom snart ska betygen sättas!Snart blir det lite julklappshandling med finaste vännen!Morgondagen kommer bli grymt bra,först ska vi kolla på näsr syster har dansuppvisning sen på eftermiddagen ska min kusin ha en teater med sin teatergrupp på gottsunda teatern,sen på kvällen är jag bjuden på tjejmiddag hos min vän Hana,grymt bra dag imorgon!Nu ska jag ta cykeln och cykla iväg till gc!Juste får inte missa semifinalen på idol ikväll!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Anisa

sv: Tack så mycket, glad jag blir! :D

2011-12-02 @ 18:56:12
URL: http://aniisaa.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0