Överraskningsresan.

Vi stack iväg vid tiotiden igår morse och hade ingen aning om vart vi skulle.Vi åkte i cirka en timme och kom fram till vääääärsta fina kungliga herrgården!Så himlans fint!Min faster&hennes man hade gjort i ordning en massa aktiviteter innan vi fick komma in på våra lyxrum klockan två.Så vi gick ner till en supervacker sjö , dom hade dukat i ordning picknik med egna frysväskor till oss alla med en massa gott i.Jag&syrran fick goodiebags med pengar,godis osv..!Dom hade dukat fram värstaa stora fruktfatet med alla frukter som finns typ!Allt var så underbart vid den mysiga sjön.Vi spelade kubb,badade osv..När klockan slog två gick vi tillbaka till herrgården och åt afternoon tee.Så jäkla gott med scones , té osv..Därefter fick vi nycklarna till våra hotellrum!Vilken jäkla chock man fick när man klev in i rummet!Med eget "spa" och allt !!! Hade till och med frukt och champange på rummet & kylskåpet var fullt med en massa godsaker!Därefter gick vi till en jacuzzi vid sjön,det var så underbart att bada jacuzzi vid sjön ! Därefter gjorde vi oss i ordning för femrättersmiddag,den första femrättersmiddagen i hela mitt liv!Men åh så gott allt var!Ljuvligt goda rätter!Det var tur att man fick små portioner annars hade jag inte orkat äta så mycket!Vi satt i säkert tre timmar och åt,för det tog lite tid mellan varje rätt.När man hade ätit klart den sista rätten (efterrätten) så gick man upp en trappa och då drack de vuxna kaffe (man gör så på herrgårdar typ,hehe).När de druckit färdigt gick vi till våra rum och spelade massa roliga spel , och skrattade så tårarna rann,hahaha!!Vid tolvtiden gick vi och la oss..men jag kunde inte sova för att min pappa snarkade ! Så jag fick gå upp till hans säng 3 gånger och slog till honom lite löst för att han skulle vakna och då slutar han ju snarka.Somna vid tvåtiden..!Vaknade trött vid nio .. och då åt vi så himla god frukostbuffé!Därefter badade vi bubbelpool och bastade!Härligt med tanke på det svinkalla vädret som var idag!Vi avlutade resan med ett ascoolt museéum , med massa utklädningsdräkter som tex ; en jätte dräkt som var Bert Kalrsson, hahah okej..ni förstog nog inte men typ..snövit,nallepuh osv.. Men coolt var det iallafall!!! Asså dena resa har varit så otroligt rolig så att ni anar intee!!!Tusen tack till min faster & hennes man som bjöd med oss till denna underbara herrgården som överraskningsresa!!

googlebild från herrgården!



Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Alexandra

är det där i gimo? :)

2011-07-03 @ 22:23:00
Postat av: Louise<3

Sicken fiin bikini älsk<3

2011-07-04 @ 22:07:03

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0