<3333333333

Hanna "Hannalicious" Friberg  om Lite mobilbilder från Juni!:
Hej söta Josefine! Jag har utsett dig som vinnare i min ziperall tävling så det är bara att du skickar ett mejl till mig med din adress, vilken storlek, samt vilken färg det var du ville ha på ziperallen! Ha det bra. Puss!


Svar:Åh hjääälp!!!Tack så jääääätttemycckeeeeeeeeeet!!!!!!!Åh vad jag är glaaaaaaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Men frågan är vilken färg man ska välja!! Vilken färg?!??!?!?!
http://shop.ziperall.se/ vilken tycker niii?!? :D

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: jossan :)

leopard, eller rosa ;) <3

2011-06-18 @ 19:34:13
Postat av: Lovisa

Leopard lätt! :)

2011-06-18 @ 22:28:43
URL: http://www.nilssonn.devote.se
Postat av: Maja höglund

Ziperall Candycane!!!!!

Den e as snygg. Om jag fick välja skulle den varit i min garderob för länge sedan!!

2011-06-19 @ 00:27:58

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0