Vaknade klockan elvaaaaa... .... ... ..:o

Inte så himla vanligt för att vara Josefine Olsson att vaknar klockan elva!Okej,typ tio...men inte elva.. :o Idag är det en regnig dag så det var väl bra att jag sov bort lite av dagen.Imorgon är det midsommar och det ser ut att bli 20 grader + lite moln och sol!Vi åker till Storvreta då till ett par kompisar där kommer typ 50 stycken till som vi känner!Det är alltid lika roligt att träffa alla igen!Sen på lördag åker jag till sommarstugan och är där tills nästa fredag , men kommer komma in till stan två gånger en a gångerna ska jag till tandläkaren och den andra gången till doktorn som ska kolla på mitt jävla knä.Men vi kommer hem nästa fredag för att på lördag-söndag ska vi på en överraskningsweekend!Min fasters man bjuder med hela våran familj , var någonstans , det vet vi inte och han bjuder på allt!Förra året bjöd han med oss till Öregrund och vi bodde på hotell och bodde i en lyxsvit , åt på resturang osv.Så det ska bli så himla spännande att se var vi hamnar den här gången!
Lite bilder från förra årets överraskingsweekend i  Öregrund 2010:






Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: CLARA-FRIDAYFILII

20 års jubeleum iår ju! :D

Kommer typ 51 pers! fattar du va många! O.o

Ska bli såå kul att få träffa dig igen Josefine!<3<3

2011-06-23 @ 22:44:19
URL: http://fridayfilii.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0