Tröttisdagen!


Tröttisdagen på högsta nivå jaaao.Jag la mig klockan elva igår och när somna man då?!?!!JO vid klockan ETT!Hatar att jag ligger vaken så länge.Så gissa om det var trögt att ta sig upp ur sängen imorse?Ville bara somna om under de varma sköna täcket.Skoldagen var ändå helt okej hade mitt favvvvvis ämne Hemkunskap idag!Vi hade en köttfärsbuffé.Nu blir det att släpa fram mina tuuunga skolböcker och öppna böckerna för här ska det pluggas!


Stor fet kram till er alla som röstade på mig till veckans blogg.Stort tack till Shania,Alva,Sara,Wilma,Sissela,Sofia,Vanessa,Irah,Julia,Misgana,Rebecka säkert någon mer men alla kommentarer har inte hunnit accepteras än,såg att en del hade skrivit i deras bloggar i kommetaren,så testa att klicka på en del namn för att komma till deras bloggar, ♥


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0