Måndag.

¡Hola!
Skolan gick bra.På Hemkunskapen bakade vi matbröd,mina blev skitfula men dom var faktiskt skitgoda även om dom inte såg så goda ut,formen och färgen blev lite konstig..haha.Sista lektionen hade vi meda och jag fick gå hem ca en halv timme före vi slutade för att jag skulle till tandläkaren.Det gick bra ,men nu fick jag gummisnoddar som jag ska ha en bit in i november,hon sa att det inte var så jättelångt kvar med tandställningen om jag skötte det här med gummisnoddar bra.Men har skitont i hela käften nu , men vill man vara fin så får man lida pin.Nu ska jag snart plugga lite NO , nu har vi börjat med kemi..oh my god säger jag bara..vi ska hinner med så sjukt mycket på bara tre veckor.Fattar inte hur vi ska hinna med allt!Så det är väl bara att sätta igång nu med pluggandet..Puss♥


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: janelle

SÖTPLUTT

2011-09-19 @ 20:15:24
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0