Tidsinställt.

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu:
glaad

Är det nåt du absolut inte äter: ärtor ..

Kläder just nu:
svarta midjebyxor & linne & röda läppar

Musik just nu: all musik

Sommarplaner: redan varit sommar eller är..

Hur många kuddar sover du med: 2

Favoritväder:
sol

Spelar du nåt instrument: Nepp

Morgon- eller nattmänniska:
Varken eller.. men kvällsmänniska..

Sparare eller slösare:
båda

Bästa film: oj många

Tror på liv på andra planeter:
Kanske..

Kommer du ihåg din första kärlek:
Yes

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

Bio eller promenad: Båda

Är du kittlig:
Jaaaa..

Stjärntecken? Vattuman

Rädd för insekter?
Nepp

Vad vill du jobba som? Ingen aning..

Chips, morötter eller godis?
morötter

Pizza eller hamburgare?
hamburgare

Har du någon flickvän/pojkvän? Nej

Gungar du på stolen? Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Är ganska höjdrädd..så vet ej..

Vilken hand håller du gaffeln i?
höger oftast..

Saltar du på maten? Ibland..

Gillar du att sjunga?
Ja..men kan inte ta en enda ton rätt..tyvärr..haha

Röker du? Nej, fyfan

Snusar du? Snusläpp?
Fy , nej!

Kaffe, te eller inget?
Teeee

Läsk eller vatten ? Vatten


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: sofia

Hej! Läs gärna min blogg om mitt modellande, cheerleading, mode, shopping, mitt liv och allt som hör det till :) kram

2011-09-10 @ 19:13:06
URL: http://bbomans.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0