marknad.

Var på Ulvamarknad idag , mycket folk var det men det var jättetrevligt!Vi fikade & åt lunch där och gick runt och kollade.Vi köpte även de sista svenska jordgubbarna man kan få tag på i år , det är sista veckan dom säkjer det nu , så vi passade på att köpa 2 liter.Så sjuktligt goda var dom, asså såå söööta och goda!Bland det godaste jordgubbarna jag har ätit!

fixade naglarna med fransk manikyr igår med min nya "fransk manikyr penna" , inte så snyggt blev det , men det är så himla mycket lättare med bara en penna än nagellack.



Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Mysiga bilder!

2011-09-05 @ 21:56:50
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0