Frågor & svar

 
Allmänna frågor:
Vilken ras var det på hunden?
Svar: En blandning , kommer inte ihåg vilken..
 
Var kan man köpa Xubi?
Svar: Ica...eller nästan överallt tror jag!
 
Vilken effekt använde du på bilden? (Incaarmbandet)
Svar: Fixade i Photoshop ;)
 
Hur gör du hjärtbokeh?
Svar: Samma svar där..photoshop. Och i mobilen en fotoapp.
 
Vilket objektiv använder du mest?
Svar: Canon 1,4 50 , helt perfekt!♥
 
Vad önskar du dig i julklapp?
Svar: Bl.a träningskläder,presentkort(Hm,gina tricot),kläder,saker till kameran,nattkräm,one tree hill box 9,skönhetsbok och lite annat smått och gott!
 
Varför använder du en Ramoneströja om du inte lyssnar på dom?
Svar: Det var ett jäkla tjat om den tröjan! Nej, jag lyssnar inte på dom men tycker om den tröjan iallafall.
 
Skönhetsfrågor:
Hur länge har du sparat ditt hår?
Svar: Kanske fyra år...? Vet inte exakt men har ju klippt mig många gånger under den tiden.
 
Använder du löshår?
Svar: Mitt hår är 100% äkta, så nepp.
 
Bästa sminkprodukten?
Svar: Måste nog vara ögonbrynspennan (använder den även till eyeliner ibland) & bbcream♥
 
Använder du olja till håret?
Svar: Yes, I do. En från märket Waterclouds.
 
Var använder du spotstick?http://josefines.se/2012/november/spot-stick.html#comment
Svar: På de områden där de behövs.
 
Om mig själv:
Gillar du skolan?
Svar; Nja..eller jag ogillar inte skolan. Men just nu är jag bara så trött på allt plugg, ska bli underbart med jullov kan jag ju säga. Sen så blir man ännu mer peppad efter lovet då man har vilat ut sig.
 
Do you have a boyfriend?
Svar: Nooo.
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Anonym

Hej!
Vad har du funderat på för linje och skola för gymnasiet?

2012-12-14 @ 19:58:53
Postat av: Mikaela

Kommentera mitt senaste inlägg så är du med och tävlar om att bli månadens blogg,

OCH EN MÅNADS GRATIS LÄNKNING!

2012-12-14 @ 22:43:11
URL: http://mikaelaellinorlarsson.blogg.se
Postat av: Linda

Så fin blogg du har , kolla gärna in min blogg och kommentera. Snart så kommer alla tävlingarna upp på bloggen så kika in rätt så ofta om du vill vara med så du inte missar :)

2012-12-16 @ 09:48:07

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0