20 sanningar

1. Jag har väldigt svårt att somna.
2. Äter hellre broccoli än godis.
3. Har inte rört en enda godis/chips/pommes på ungefär 1,5 år.
4. Jag har svårt för att komma iväg till gymmet.Slöö.
5. Jag ställer alldeles för höga krav på mig själv.
6. Jag har aldrig i hela mitt liv skolkat.
7. Min farbror var min musiklärare i lågstadiet.
8. Jag har haft världens bästa uppväxt.
9. Jag äter en tallrik med fil & flingor varje kväll,annars kan jag ej somna.
10. Jag klarar mig inte utan frukost, äter som en häst.
11. Jag saknar fotboll & basket ibland.
12. Har haft en pojkvän,och det var på lågstadiet..
13. Jag vill hitta kärleken.
14. Har lätt för att gilla någon , men väldigt väldigt svårt för att bli kär.
15. Oftast säger jag "va?" även fast jag hörde vad personen sa,men vill att den ska upprepa det.
16. Gråter nästan alltid till sorliga filmer.
17. Jag tar bort min tandställning den 5:e juni,lyycckaa!
18. Jag har ingen rädsla för att ta i spindlar,maskar (småkryp) osv..
19. Hemkunskap är ett av mina favoritämnen.
20. Jag vill inte fylla år på vintern..

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Anonym



Åh, haar du taaandställning ? ;o ♥

Kan man få se en bild ?

2012-05-19 @ 18:25:41
Postat av: Sarah

Fin blogg! :D

2012-05-19 @ 20:10:23
URL: http://sarahsphotography.blogg.se/
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

Inte visste jag att du hade tandställning! :O

2012-05-19 @ 21:16:35
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/
Postat av: bella nyqvist

hoppas du haft en bra dag!

kika dig gärna in på min blogg, kram

2012-05-19 @ 22:34:52
URL: http://bellsiii.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0