Svar på frågor

Hej du!
Fin blogg du har!
Men du vet att om du inte äter kolhydrater (typ potatis, pasta eller bröd och protein (kött) så bryter kroppen ner dina muskler du byggt upp under passet, så det gör ingen skillnad då.
Ville bara ge dig ett litet tips!

Svar: Självklart äter jag det. Jag tryckte i mig en macka också men den blev inte lika snygg på bilden som grapefrukten blev. Så skippade att ta kort på den!  :)

Vart köpte du ditt torrschampo och hur muycket kostade de? :)

Svar: På Åhléns för ungefär 80 kr tror jag!

Du tar jämt så fina bilder, redigerar du dom i något speciellt redigeringsprogram ? :)

Svar: Först och främst vill jag säga tack så jättemycket! Jag redigerar dom I Photoshop , brukar oftast lägga på actions eller bara ändra curves och brightness, kram!

vart kan man köpa den? :)

Svar: På Lindex :)

Hur har du råd med alla dessa saker du köper? Har du ett jobb?

Svar: Japp, delar ut reklam på lördagar. Sen så tjänar jag lite på bloggen och det flesta produkter jag skriver om blir jag sponsrad av olika företag.Sen så får jag mitt barnbidrag och ibland får jag lite småjobb som att vara barnvakt m.m

Har du några djur?

Svar: Nej , men snart får vi hem en liten kattunge ! :)

Hur lång är du?

Svar: En riktig kortis..160 cm..

Åhh! Vad roligt, grattis!
Jättesöt katt!
Ledsen för att du mår/mått dåligt. Önskar att det fanns något jag kan göra, men jag vet ju inte vad det handlar om. Men jag skickar mitt stöd till dig.
Kramar.

Svar: Tack så jättemycket Maja! Det betyder otroligt mycket. Vi får ta och ses snart, kram!♥

I am in love with ur Pictures:D! kan du säga vilken kamera du använder och utrustningen osv , är lite nyfiken :P

Svar: Åh tack så mycket! Jag är väldigt nöjd med min kamera .. jag har en Canon 450D + 50 1.4 mm objektiv och det är ett av det bästa köp jag har gjort! Sen så har jag en fjärrutlösare samt två stativ sen filters och sånt :)

 
Hej jag undrar vad du gör för att få så fin hy? :)

Svar: Först vill jag säga att du har helt fel..jag har tyvärr inte alls fin hy..men önskar att jag hade det. Speciellt nu under vintern har min hy varit kaoz. Har en hel del ärr från finnar också..inte alls kul. Men under sommaren brukar min hud bli bättre då man solar , då torkar man ju ut orenheter..men som sagt..nu under vintern har jag haft det ganska kämpigt med min hy..

Fin tröja, var köpte du den?

Svar: Tack så mycket! Den är från Gina Tricot :)

vart har du köpt halsringen och tröjan?

Svar: Från Gina och halsbandet fick jag i julklapp tror det är från Kappahl :)






Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0