photo

Någon ville se skolfototo..↑
Hej på er! Har upptäckt hur kul det är med Skype..har haft ett konto i flera år men
inte riktigt använt det så mycket,hehe. Så igår skypade jag med Simon,Jiggish(haha sorry) och Mostafa  vi Snackade om allt mellan himmel och jord. var även en stund på gymmet, och så klumpig som jag är så tappade jag bort mina nycklar, så fick lämna kvar min cykel  vid gymmet, men idag ringde jag dom och dom hade hittat dem! Fatta vilken lättnad. Sen så blev det HF på tv, favoritprogrammet helklart. Idag
var det en vanlig skoldag, inget speciellt direkt. Så skönt att det snart är höstlov, utan läxor och prov. Har
varit sjukt mycket i skolan på sistone så det ska bli skönt att få ta det lugnt. Nu blir det té mys och matte.
Ha en fin kväll!
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Jennifer

så söt <3

2012-10-13 @ 15:15:29
URL: http://jennifershoppar.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda - vardag,foton,inspiration, outfit,tutorials,tips& och ibland lite annat! :)

du blev ju jättelyckad på skolfotot! :D

2012-10-14 @ 20:40:56

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0