Wayne´s

Hejsan! Idag har jag varit på både Gränby centrum och stan. Åkte ner på stan för att ta en fika med min fina vän Lydia på Wayne´s coffe , tog en supergod vanlijlatte. Det var jättemysigt , och vi borde träffas oftare! Nu ska jag kötta någon timme på gymmet sen kanske det blir skype hela kvällen, som igår...skypade med massa härliga människor till klockan tre (!!!!) i natt. Gissa om jag var trött när jag vakna? Som tur är så ställer man tillbaka klockan en timme :) Nu ska jag cykla iväg. Ha en bra dag!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: ..

Hej :)
Just skaffat blogg här, men fattar inte alls hur man fixar headern! hur gör man?

Svar: Man kan göra i photoshop, en bild sen klistrar man in i stilmallen där den ska vara :D
Josefine Olsson

2012-10-28 @ 21:13:43

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0