List

Hur gammal är du om fem år? 20
Vem var den sista du träffade? Syrran
Hur lång är du? Ungefär 162/3 tror jag
Vilken var den senaste film du sett? Kommer inte ihåg..men ska se på LOL ikväll!
Vem pratade du senast med i telefon? Tror pappi
Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Fråga adel om dom har match ikv :)<3 " Till Ida
Var är dagens planer? Sleepover med Ida
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Om det är något viktigt..ringa
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
När såg du senast din mamma? För 2 timmar sen
Vilken ögonfärg har du? Bluee
När vaknade du idag?  Vid nio
Har du någon gång hittat en katt? Händer väl..
Vilken är din favoritplats? På stranden utomlands.
 Har du stationär eller bärbar dator? Båda
Sover du med eller utan kläder på dig? Ibland i nattlinne
Hur många kuddar har du i sängen? 2
Hur många landskap har du bott i? Ett enda
Har du någon gång spytt på fyllan? Dricker inte..ännu..så nopp!
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
Är du social? Beror på, med dom jag känner väl..ja. Nya människor, lite blygare.
Vilken är din favoritglass? BÄN ÄND JÄRRY!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skänka till välgörenhet,resa,shoppa loss
Tycker du om Kinamat? LOVEIT!
Tycker du om kaffe? Njäää..
Vad dricker du till frukost? Vatten/juice/té
Sover du på någon särskild sida? Hm..tror inte det!
Tycker du om att mysa? Always
Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner inte, men vet en del.
Vill du ha barn? Efter att jag upptäckt världen..Yes!
Kan du några andra språk än svenska? Lite engelska och jäkligt lite spanska, har väldigt svårt för spanska!
Har du någonsin åkt ambulans? Noo
Föredrar du havet eller en pool? HAVET
Vad spenderar du helst pengar på? Skönhetsprodukter
Äger du dyra smycken? Några,ja
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Äppelpaj, yummi
Välj ett ärr på din kropp? Alla förbaskade ärr efter vattkoppor :(
Flirtar du mycket? Nej, faktiskt inte.
Vart togs din profilbild för din blogg? Home
Vilken radiostation lyssnade du på senast? RIXX FM!
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Räknade ihop lite grejer
När var du i kyrkan senast? Oj, längesedan
Vilka personer utmanar du? De som vill
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Anonym

hejdär, hur fick du så att din hemsida heter .se i slutet? och inte blogg.se?
älskar din blogg, jättefin!

2012-09-15 @ 18:12:42
URL: http://filippsplace.devote.se
Postat av: Anonym

Hej Josefine! :) Undrar 2 saker
1: Sluta ALDRIG blogga! :))
2. Kan inte du lägga upp en bild på ALLA iphoneskal du har + varifrån de kommer? :)
Många kramar //Hanna

2012-09-15 @ 22:05:08

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0