Sometimes life is hard

Bjuder på en låt som gör en gladare↑
Är verkligen på depphumör. Det jag går i genom just nu är inte lätt,inte för någon. Är hemma
från skolan för att jag är väldigt förkyld och att gråta i skolan hela tiden så
att man inte kan koncentrera mig på skolarbetet är inte direkt kul för att alla tankar
snurrar runt i min hjärna. Allt är så himla konstigt just nu. Livet är inte alltid lätt. Just nu vill jag bara
ifrån sverige till något varmt och skönt land, bara glömma allt
som pågår här hemma.  Tack för allt stöd, jag uppskattar
det verkligen!♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Hanna

Är det dom grejerna med flytten? Ååh, du vet ju att jag älskar k-pop, och Ä L S K A R denhär låten!! ;)

2012-09-04 @ 14:43:26
Postat av: det du

vad tråkigt att du är sjuk......men hoppas att du blir bättre snart :P

2012-09-04 @ 15:47:26
Postat av: ida

gud vad fin du är och jättefin blogg har du också!
kika gärna in på min blogg! :)

2012-09-04 @ 19:56:30
URL: http://idaafreedin.blogg.se
Postat av: Anonym

gud vad fin du är och jättefin blogg har du också!
kika gärna in på min blogg! :)

2012-09-04 @ 19:56:49
Postat av: Bonnie

Haha!

2012-09-09 @ 20:40:44
URL: http://bouchons.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0