inget att minnas

I fredags hände något jag inte vill minnas...jag åkte till gymmet eftersom det skulle vara ett bra avslut på veckan. Jag gjorde som jag alltid brukar göra...börjar med löpband. Jag såg ett löpband där ingen sprang, jag gick till den och hoppade på...helt plötsligt flyger jag iväg och slår i hårt i golvet och blir liggandes. Jag fattar ingenting..jag gråter för att jag har ont i hela kroppen och av chocken , det samlades massa människor runt om mig som tog hand om mig. Jag fick bandgage omlindad runt min vänstra hand..och tårarna bara forsar. Hörde en tjej säga "ska vi ringa ambulansen?!?!?!??!!??!" nej sa jag. De på friskis tog hand om mig och jag fick ligga på en soffa , jag ringde mamma och bara grät, hon fattade inte vad som hade hänt men hon kom i full fart mot gymmet.
Vad hade hänt då? Jo, det var så att en tjej hade glömt att pausa löpbandet och jag såg inte att det var på i full fart, så när jag hoppar på så flyger jag iväg. Jag lovar att nästa gång kolla om löpbandet är på..men det är ju inget man är beredd på? Att bandet är på i full fart..är fortfarande chockad.
 
 
Update:
Tjejen kom och bad om ursäkt tusen gånger, jättesöt. Hon hade varit på toaletten men glömt att pausa bandet..

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Wilma

Åh nej, stackare, hoppas det blir bättre om det fortfarande gör ont, kram!

2013-04-15 @ 20:02:28
Postat av: Naomi

oj, nej va synd :( hoppas du mår bättre nu.

2013-04-15 @ 20:23:07
Postat av: Ellen

Åh, nej. Hoppas mår bättre!

2013-04-16 @ 14:43:59
URL: http://lilomilo.blogg.se
Postat av: Simon

Bättre lycka nästa gång jossi<3

2013-04-17 @ 15:35:16

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0