Q/A

Kan du nämna 3 saker som gör ett inlägg intressant att läsa?
Svar: Fina bilder, inte för lång text och sista vet jag inte riktigt! :)
 
Hej! Vart har du fått sommarjobb? Kan du inte ge lite tips på bloggen hur man kan få sig ett sommarjobb? :)
Svar: Jag har fått sommarjobb via kommunen eftersom när man går i nian får alla sommarjobb om man söker (tror jag iallafall). Om man inte går i nian så är ett tips att tänka ex: "vilka affärer/dagis/skolor i närheten skulle jag kunna sommarjobba på?" Så kommer man säkert på någon så söker man efter mailadress och frågar om man får jobba där , enkelt :D Däremot är det många som har åldersgräns men det kan vara värt att prova!
 
På vilken sida har du gjort din header på? 
Svar: I photoshop :D Men ett gratis tips pixlr.com.
 
Skulle du kunna lägga upp en bild på din cykel? Jag älskar din stil men vet inte vilken cykel jag ska köpa ;)
Svar: Har faktiskt beställt en ny som kommer om någon månad! :D
 
vad har du för recept till din kokosgröt? :)
Svar: Gör som vanlig havregrynsgröt fast man har i kokos också, supergott och enkelt!
 
Tips på någon bodysplash som luktar gott?
Svar: Sheer Love & Love Spell (luktade på Idas...så god doft!!!)
 
Vad jobbar du med?
Svar: Ringer och kontrollerar om folk har fått reklam och dem vi ringer är medvetna om att vi ska ringa så dem är alltid jättetrevliga! :)
 
Tips på hur man kan matcha Hunters?
Svar: Med vita byxor, tycker det är väldigt fint.↓
 
 
 
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Josefin

Vart köper du dina VS saker för på bilden ovanför så håller du i en VS påse?!:)

Svar: Kommer från thumbsupbeauty :D kram
Josefine Olsson

2013-04-11 @ 21:41:17
Postat av: Josefin

När man handlar på thumbsupbeauty får man en VS påse då?:) kram:D

2013-04-11 @ 22:02:22
Postat av: Tufwa

Hej! Jag undrar om du är intresserad av ett länkbyte? Din blogg är såå otroligt fin och jag älskar dina bilder. I min blogg skriver jag om min vardag, skönhet och mode. Jag har runt 450 unika besökare och 900 visningar per dag. Kommentera min blogg med svar om du är intresserad, kram!

2013-04-11 @ 23:04:13
URL: http://Tufwa.devote.se
Postat av: Anonym

Vilken bloggsight har du?

2013-04-12 @ 07:29:56
Postat av: anonym

hej, vart har du köpt dem vita byxorna? VIlket märke är det? :) JÄTTE FIN BLOGG! :)

2013-04-12 @ 19:36:06
Postat av: Alma

Hur fick du ditt jobb? Låter kul! :)

2013-04-12 @ 21:44:15
Postat av: Bella

Hur snabbspolar du dina videos ? Tillexempel din smink video? Btw . Bara älskar dig och din blogg

Svar: I Windows live movie maker! Kram
Josefine Olsson

2013-06-05 @ 20:49:44

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0