rutiner

[Sheer love - body lotion♥]
Ställde väckarklockan på nio idag för att komma tillbaka till vanliga rutiner, men fan vad jag ville kasta mobilen i väggen när det ringde. Ville bara somna om...hur ska det gå när skolan börjar igen? Gå upp 2 timmar tidigare, gooosh.
 
Precis gjort en liten frulle till mig och har tänkt att sätta mig på balkongen en stund, superhärligt väder! Ska ner på stan en liten sväng innan jag tar bussen till jobbet, gud vad veckorna går fort och man håller knappt koll på dagarna...är det söndag? Är det torsdag idag? haha undrar hur många gånger jag har frågat det under lovet..
 
Puss och ha en underbar dag ♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Emmelie

Så fin blogg har du!
Kolla gärna in min ;)

2013-08-05 @ 12:26:38
URL: http://emmelieandersson.blogg.se
Postat av: Linn Strömberg

Jag försökte också gå upp i bra tid i morse... Det slutade med att jag gick upp vd halv 12 :'D

2013-08-05 @ 12:45:30
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Diman Dilir

åå man får sova tio eller något haha:/

2013-08-05 @ 19:04:32
URL: http://dimandilir.forme.se
Postat av: Adina

Vilket gymnasium ska du börja på?:) puss!

Svar: Fyrisskolan! Själv? kraaam <3
Josefine Olsson

2013-08-05 @ 22:09:19

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0