frågor om Thailand

Frågor:
 
Var ska ni i Thailand?
Svar: Vet inte för det är en överraskningsresa, men troligen runt Phuket eller något! Tyvärr så regnar det nästan hela tiden där nu :(( Får iallafall lite värme!

Vilka åker du med?
Svar: Nästan hela släkten på min pappas sida. Min faster fyller 60 år så hennes man bjuder med släkten till Thailand :)
 
Vilket datum?
Svar: Den 10:e December på min lillasysters födelsedag.
 
Hur länge är ni borta?
Svar: 7-8 dagar.
 
De första bilderna är från Weheartit & den sista härifrån.
 
Vilket resebolag åker ni med?
Svar: Fritidsresor.
 
Påverkar detta skolan?
Svar: Litegrann, har dock pratat med alla lärare så vet vad jag missar när jag är borta.
 
Hur blir det med bloggen när du är där?
Svar: Kommer att blogga därifrån, tar med mig min dator :D Dock kommer jag att tidsinställa lite inlägg innan ifall det blir krångel med internet.
Så ni kommer kunna följa med på min resa!
 
Har ni några frågor angående resan? Tveka inte på att lämna en kommentar!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Matilda Carlsson

Du får ha en jättebra resa!

2013-12-04 @ 18:40:28
URL: http://matildacarlssonss.blogg.se/
Postat av: Selma

När kommer du hem? :)

Svar: 17 December =)
Josefine Olsson

2013-12-04 @ 21:25:11
URL: http://fotoselmi.blogg.se
Postat av: Alexandra

Konstigt att det regnar i Thailand nu, det är inte säsong för det :/ :)

2013-12-04 @ 23:15:49
URL: http://alexandraabe.blogg.se
Postat av: Amanda

Omg så coolt! Att inte bara åka till Thailand utan att din lillasyster och jag fyller år på samma dag! Du får ha det så bra i Thailand, kram!!

2013-12-05 @ 16:21:30
URL: http://amandajohannesson.devote.se
Postat av: Felicia

Vilket hotell ska ni bo på? Jättefin blogg :)

Svar: Vi vet inte det heller :D Surprise!! :D
Josefine Olsson

2013-12-07 @ 01:38:45
Postat av: :)

Ha en bra resa! Men varför åker ni så kort, det är ju bara flygresa dit va där i typ en vecka och sen flygresa hem. Skulle rekommendera minst två veckor. Och konstigt att det regnar för det är inte ens regnsäsong?

Svar: Skolan påverkas tyvärr :/ Vet inte varför det regnar så mycket just nu.... :/
Josefine Olsson

2013-12-07 @ 18:27:21

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0