hemma

Så var man hemma igen i kylan, känns sådär. Ingen julstämining alls! Har mått så bra under denna vecka, inga bekymmer. Kan säga att detta var den bästa resan någonsin och då menar jag verkligen det. En vecka var perfekt, förstår inte hur folk kan tycka det är för lite med en vecka i Thailand. Vi har hunnit med så himla mycket under denna vecka! Det allra bästa var att vi var elva stycken som åkte och vi alla kom så bra överrens och har haft det så kul tillsammans. Är heeeelt slut nu så tänkte faktiskt lägga mig! Vi hörs, och då får ni se maaaaassor med bilder. PUSS

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Matilda Carlsson

Va roligt att det blev en bra resa :)

2013-12-18 @ 20:31:46
URL: http://matildacarlssonss.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Välkommen hem!

2013-12-19 @ 05:51:44
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Klara

Roligt att du har haft det kul. Är du mycket brun?
kan inte du göra en haul video på vad du har köpt, om du nu har köpt då förstås:)

Svar: Ska göra en haul :)
Josefine Olsson

2013-12-19 @ 18:40:59

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0