nyårstestet

Har du några nyårslöften?

- Yesbox!

 

Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja, eller en barndomsvän =)

 

Vilka länder besökte du?
- Danmark, Finland (Åland) och Thailand.

 

Vilka är dina bästa minnen från 2013?
-  Balen.

- Justin Bieber konserten.

- One Direction konserten.

- Köpenhamn.

- Thailand.

 

Vad var din största framgång 2013?
-  Kan man säga bloggen haha?

 

Bästa köpet?
- Mina Hunters!


Vad spenderade du mest pengar på?
- M-A-T!

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ohja, vänner och familj =)

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
- Hey Brother, Gentleman, Wake me up, Uncover och Miss Decibel, det finns sååå många ju!

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
- I perioder har jag varit väldigt deppig men annars väldigt glad.

 

Vad önskar du att du gjort mer?
- Varit mer nöjd med mig själv.

 

Favoritprogram på TV?

- Catfish och Friendzone på MTV! :)

 

 Vad gjorde du på din födelsedag 2013?

- Släkten kom över och firade mig.

 

Den bästa nya personen du träffade?

- Alla nya härliga personer på gymnasiet!


Hur skulle du beskriva din stil år 2013?

- Om du menar klädstil, har ingen speciell klädstil. Sätter på mig det jag tycker är snyggt helt enkelt!

 

Taget härifrån.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Sara

så fina bilder :)

2013-12-30 @ 15:49:44
URL: http://sarajosefin.blogg.se
Postat av: Mathilda

Vilket bra år du har haft!:)

2013-12-30 @ 17:26:05
URL: http://mathildis.blogg.se
Postat av: ebba

låter som du har haft ett bra år!!

2013-12-30 @ 19:20:06
URL: http://ebbawikstrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilket gymnasium går du?

Svar: Fyrisskolan :D
Josefine Olsson

2013-12-31 @ 14:24:41
Postat av: Ebba

Åhh så fin du va på balen. Hade du nån kille då?

Svar: Hihi tack, nepp :)
Josefine Olsson

2014-01-01 @ 23:59:47

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0