frågor

Frågor under veckorna:
 
Är du verkligen 1,62 cm hihi?
Svar: Haha oooopsi, skrev fel. Har ändrat det nu! ;)

Var kan man köpa Starbucks kaffe?
Svar: På bland annat Willys.
 
Kan du tipsa om bra webshopar?
Svar: Kläder: Nelly Smink: Eleven,Lyko
 
Vad har du för kamera?
Svar: Canon 600D.
 
Blir du alltid bra på bild?
Svar: Ohja, se bara på denna fina bild, fin va?. DRIIIIVER, hemsk bild haha. Om jag tar 50 bilder blir typ 3 bra...haha så nej..
 
Gymnasieval?
Svar: Har sagt der förut...men håller det hemligt ett tag till tills jag är nästan säker på vad jag ska gå..
 
Luktar Sheer Love gott?
Svar: Jag tycker det. Inte så där sött och så, men passar till vardags utmärkt.
 
Kan du göra en roomtour?
Svar: Verkligen många som vill det. Hade gjort en video men sen köpte jag massa nya saker som jag gärna ville ha med i videon så ni får vänta ett tag till om det nu blir någon.. :)
 
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: -

Jag har en fråga vart redigerar du dina bilder?

2013-02-26 @ 19:54:29
Postat av: Anonym

fin blogg

2013-02-26 @ 20:42:33
URL: http://barasandrras.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0