pics

Pics från festen i söndags. 

Hejsan! Min förkylning går aldrig över, blir så arg...! Nu har jag iallafall fixat en sminkvideo, som som många har velat. Så håll utkik. Jösses så kallt det är ute, synd att man måste ner på stan och ta bussen till jobbet..eller jag vill det, eftersom jag kunde jobba lite extra nu på lovet, så jag är glad att jag kan det! Sen ikväll om jag hinner drar kanske jag och Ida och massa andra hem till han för fest (igen..?). Vi får se helt enkelt. PUSS
 
-------------------------
Vinnaren av presentkort som jag lottade ut blev...http://sofiaaerikssonn.blogg.se/, grattis♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: En tjej

Hej jag undrar vart du redigerar dina bilder dem är Jättefina👍

2013-02-19 @ 19:38:57
Postat av: Felicia

Gud vilken cool effekt! Hur får du de så? Vad använder du för slags "program"?
Btw Älskar verkligen din blogg!

2013-02-20 @ 13:02:41
URL: http://www.flisans.se
Postat av: isabella

vart har du hittat jobb? skulle också vilja ha ett "jobb" och tjäna lite extra pengar

2013-02-20 @ 21:20:53
Postat av: jennifer

gör du bilden sådär fin med ''stjärnor''och ljuset i ps eller är det typ en app? :)
jettego stil har du också, får massor av bra insperation. ha de g!

2013-02-21 @ 15:56:29

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0