Beautiful sky

Visst var det fin rosa färg här om dagen? - Onsdag idag då...har varit sååå trött i skolan. Ville sova hela tiden, hatar att ha så svårt att somna på kvällarna eftersom det påverkar mig när jag går i skolan. Måste nog gå till en doktor. Igår var jag och Banu på dans haha. Vi dansade Fuego , det var väldigt kul men svårt att hänga med. Hade tänkt att träna idag men har alldeles för mycket att plugga. Fysik,Spanska,Engelska..you name it. Så nu ska jag börja plugga innan jag tänker "jag gör läxorna senare" typiskt mig..

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: sofia

har du lagt till hjärtan på bilden i någon app? i såfall vilken :)

2013-01-23 @ 19:20:28
URL: http://sofiaas.blogg.se
Postat av: Anonym

Fint.

2013-01-24 @ 19:35:31
URL: http://sannakumlin.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0