Gjorde jag rätt val?

Ibland så tänker jag alldeles för mycket. Speciellt på kvällarna/nätterna då jag ska sova. Då dyker alla onödiga problem upp och man kan inte sluta tänka på dem. En av dem tankarna var Gjorde jag rätt som slutade på basket? Varje gång jag ser mina fina priser jag vann under tiden som basketspelare påminns jag av just den frågan. Jag gick ju ändå på basket i cirka 5/6 år...och det var det mitt hjärta slog för. Men på slutet blev basketen alldeles för seriös..man skulle söka till region m.m Jag spelade ju för att jag tyckte att det var roligt, jag ville inte satsa på det asså inte typ bli basketproffs. Skulle gärna starta ett lag som inte satsade, utan bara sågs någon gång i veckan och spela för att ha kul... Kan inte låta bli att sakna basket tiden ibland...alla roliga cuper,tävlingar,alla fina vänner och tränare m.m ...

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Elin

Är precis likadan! Simmade rätt många år men när jag kom upp bland de högre gruppena hoppade jag av, trist att det inte finns fler "bara för skojs skull" grupper haha!

2013-01-21 @ 14:42:45
URL: http://atthecircus.blogg.se
Postat av: Samantha

Slutade av exakt samma anledning! Så himla tråkigt att det vart så seriöst så tidigt..

2013-01-21 @ 15:11:18
URL: http://prospectum.blogg.se
Postat av: Rebecca

Förstår precis hur du känner dig. Jag brottades förut, började när jag var ca 7 år. Men för snart ett år sen så började alla prata om brottargymnasium och massa, och jag kände att allt blev för seriöst. Dessutom finns det så mycket annat i livet man kan göra, det är kul att testa nya saker! I början var jag också osäker på mitt val, men jag vet nu att jag gjorde rätt. Jag är säker på att du kommer känna samma sak, kram på dig!

2013-01-21 @ 16:36:11
URL: http://rebeccasmode.webblogg.se
Postat av: Ebba

Åh, känner preciiis samma sak.. spelade också basket i sådär 6-7 år och allt blev bara alldeles för seriöst och för mycket, så slutade för ungefär ett år sen :(
dock har jag följt med på vissa cuper, tittar på matcher när jag hinner osv, för jag vill ändå hålla igång intresset för basket!
men det känns fortfarande sjukt konstigt att jag inte går till baskethallen och bara står och skjuter lite varje dag eller så..

2013-01-22 @ 20:54:59
URL: http://eebbaljungberg.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0