Q/A

skulle du kunna göra ett inlägg om din kamera typ recensioner en film och typ bilder som du har tagit med standarobjektiv 18-55? jag skulle vilja köpa en sån och vill veta lite mer om den :)
Svar: Det kanske jag kan göra! :) Den är verkligen så himla bra!
 
Vart är laddaren ifrån? Super snygg! Förresten så älskar jag din blogg! <3
Svar: Åh, taaack! Från http://www.uffessakerochting.se/ :) <3
 
Vem vann 1:a instagramtävlingen?
Svar: Skrev det i ett inlägg men @mimmimortberg
 
Var kommer klänningen i från?
Svar: Från HM :)
 
Jag älskar den röda. Men när jag kollar finns den inte kvar..
Snälla kan du tipsa om fler nyårs klänningar! Kram
Svar: Har tipsat lite då och då :) Kram
 
Var kommer döskalletröjan i från?
svar: Från Cubus :)
 
Vad är "bollarna"?
Svar: Hihi falafel :)
 
Var kan man köpa miniparfymerna?
Svar: På HM, helt perfekta att ha i fickan!
 
Var kommer din rosa hoodie i från?
Svar: Från Cubus, fick den i julklapp :)
 
Är det en äkta tatuering?
Svar: No, tyvärr..fixade i photoshop !
 
Tog du bilden med Canon 600d?
Svar: Jappsi, det gjorde jag.
 
Gör du design/header?
Svar: Inte gratis längre, med tanke på hur mycket tid jag måste lägga på att göra.
Header 30-50 kr just nu.
 
Singel?
Svar: Yesbox.
 
Använder du löshår?
Svar: Nej, det gör jag inte.
 
 #Stoneface #allvarligblick #akta #er #haha

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Ditt hår är fantastiskt :)

2013-01-02 @ 15:44:46
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Sara

Åh, du är himla fin! :)

2013-01-02 @ 16:03:05
URL: http://sarajosefin.blogg.se
Postat av: Sofia

Bra svar :-)

2013-01-02 @ 16:44:05
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: Andreea

Do you skiing or snowboarding , put photos if you have :D . I love you're blog with all advices :D

2013-01-02 @ 17:10:43

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0