oth

 
Dagens låt - Carly Rae Jepsen - Tonight I'm getting over you
 
Morning. Igår kväll var jag helt slut. Jag har nog tränat för mycket den här veckan för jag hade en enorm träningsvärk i hela kroppen, speciellt benen. Så jag låg i sängen hela kvällen och kollade på OTH hela kvällen. Hade glömt bort hur bra den serien är..har bara EN skiva kvar innan One tree hill är slut helt och hållet. Fan vad tårarna kommer rinna i sista avsnittet, lixom det sista avsnittet ever. Jag har ju ändå kollat på serien i flera år...
 
Nu blir det sommarstugan! PuSsSsS

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: CAICAIS.BLOGG.SE ~

Hej, superfin blogg!
Hur mår du? :)
kram

2013-07-07 @ 16:06:16
URL: http://caicais.blogg.se
Postat av: alva

Hej!
Gillar din blogg stark.
Jag har en liten fråga till dig, jag skulle vilja starta en blogg men grejen är att jag inte kommer på något bloggnamn. (Har dålig fantasi när det gäller sådant) Och jag vill inte heller att mitt namn alltså ''Alva'' ska vara med i bloggnamnet, om du förstår.
Har du några tips på bloggnamn?

2013-07-07 @ 18:52:22
Postat av: Felicia

Hej, skulle vara jätte roligt om du kunde kika in på min blogg och kommentera vad du tycker! Skulle va otroligt!
Älskar dig och din blogg! Kram<3

2013-07-07 @ 22:29:45
URL: http://johansssonnn.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0