Kommentarer

Söt klänning, behöver strykas dock!! :)
Svar: Tack så hemskt mycket.♥ Redan strykit den men eftersom den är lite för lång för mig så får man
ibland hålla upp klänningen så det spelar ingen roll hur mycket man stryker den för den blir ändå skrynklig ;)
 
Du vet väl att choklad är farligt för hundar, men också i viss mån för katter? Var försiktig!
Svar: Jag har haft katt i ett år nu så jag vet vad jag får ge min katt och vad jag inte får ge. Han slickade lite på själva glassen, inte själva chokladen. Så var inte orolig :)
 
Ofy vad äckligt! Åt du på glassen som katten hade slickat på sen? Tänk att han har ätit råttor, möss O fåglar osv.. Usch! ;)
Svar: Haha herregud vad ni ska bry er...men självklart torkade jag bort där han hade slickat :)
 
Hur får du dina bilder så skarpa när du laddar upp bilderna på blogg.se? :)
Svar: Ändrar i Photoshop till 800 px :-)
 
Var har du köpt solglasögonen? :)
Svar: På Rusta :)
 
Kan du visa din balklänning?
Svar: Redan gjort det här :)
 
Var var ni på klassresa?
Svar: I Fjällnora, det var verkligen superkul =)
 
Vad hade du för mascara på bilden?
Svar: Den silvriga telescopic mascaran (:
 
Var kommer kjolen ifrån?
Svar: Från Hm's barnavdelning för 75 kr (rea) :)
Vem gjorde din header?
Svar: Made by me ;*
 
Vad jobbar du med? är det typ sommarjobb? hur gammal är du? :)
Svar: Ålderdomshem, sen har jag på måndagar ett vanligt jobb på kvällen...är 16 år gammal alltså född 1997!
 
Hur får du dina ögonbryn så perfekta? noppar? färgar eller målar? Du kan gärna visa i en video eller något, ta hand om dig! Kram
Svar: Håller verkligen inte med dig...men tack så mycket! Jag fyller i dem med en hm ögonbrynspenna (ljusbrun) Färgar dem med Depends färg + noppar dem!! Kramis
  
 
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Matilda

Fint :)

2013-06-30 @ 13:15:11
URL: http://matildiz.se
Postat av: Vendela Nilsson

Kul att läsa lite svar :D

2013-06-30 @ 15:47:29
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har en fråga! väldigt tacksam för svar!!!<3
för på videofyme så gör du ju dina videos med din systemkamera och videofy.me på datorn kan man ju inte ladda upp videos ifrån datan längre? hur gör du? hoppas du fattar!! :) kram och somsagt tacksam för svar!!!

Svar: Hej!Jag konverterar mina klipp på datorn och för över videosarna via appen "SimplTransfer". kram! <3
Josefine Olsson

2013-06-30 @ 17:14:55

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0