Mona

Kläder är något jag köper väldigt ofta. Kan inte gå på stan utan att köpa någonting så att gå på stan med en tom plånbok är ingenting för mig..hehe. Tänk då när jag sitter och kollar på internetsidor som säljer kläder, blir så himla sugen på att köpa kläder. Speciellt på sommaren. Mona.se har en hel del snygga saker speciellt acessoarer. Väskor och smycken är något jag är svag för och här på mona.se hittade jag snygga väskor och smycken, se några exempel här nedan på bilden. Gillar väskorna starkt och skulle kunna tänka mig att köpa båda två. Har ungefär ett liknande halsband redan men detta var lite anorlunda.
Jag inspirerades av denna  artikel om hur extra accessoarer kan piffa upp din look, som väskor. Därför letade jag upp lite accessoarer på nätet och hittade dessa.
Här är ett inlägg när jag och Ida var och shoppa. Skulle egentligen handlat någon sak men kom hem med annat som jag egentligen inte behövde. Typiskt mig och det har alltid varit så. Men kan även vara bra på att spara pengar, vissa månader handlar jag nästan ingenting med jag tar slut på pengarna månaden efter. Beror helt på hur shoppingsugen jag är, sen så är det inte bara kläder jag handlar. Jag gick igenom mina kvitton förut och de flesta kvitton bestod av...mat. Lite fika hit och dit, picknikar,luncher,mellanmål och ja listan kan göras lång. 
 
Tycker iallafall att ni borde kika in på mona.se och se om ni hittar något. Om ni inte gillar stilen så kolla på acessoarer!
 
 
// Inlägget är ett samarbete

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0