Sommarjobb

Sommaren närmar sig med stormsteg och då är det dags för sommarjobb. Jag har själv sökt sommarjobb och tror det kan bli riktigt kul, eftersom jag lätt blir rastlös annars. Nu finns ett test där man kan se vilken typ av sommarjobb som passar dig. Det testet tycker jag att alla borde göra, det är bara 11 frågor så det går väldigt fort. I testet blev jag en "smooth talker". Om man gör testet kan man även vinna biobiljetter.
 
Klicka på länken för att komma dit:
http://nyheter24.se/sommarjobbsexpert/?utm_source=Nyheter24.se&utm_content=sponsrade%20blogginl%C3%A4gg&utm_campaign=TCO%20-%20Facketf%C3%B6r%C3%A4ndras.nu%20-%20Sommarjobbsexperten
 
//samarbete

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Sanna

Hej! Vart har du fått sommarjobb? Kan du inte ge lite tips på bloggen hur man kan få sig ett sommarjobb? :)

2013-03-29 @ 18:34:37

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0