friluftsliv

Som ni vet så älskar jag att vara ute i naturen och röra mig. Att vara ute i friska luften mår jag bra av och det tror jag att även de flesta andra gör också. På vintern tycker jag och att åka skridskor men även att åka slalom och längskidor. Ibland åker vi upp till fjällen på vintrarna där vi hyr en stuga med en familj till vi känner. Det är så himla mysigt! Jag känner i alla fall att "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" hehe kanske inte alltid men oftast så stämmer det. Söker en bra friluftsjacka som tål alla olika typer väder och har kikat på Outnorth några jag gillar:

Jag tycker att det är så mycket roligare att sporta och vara ute i naturen när man har snygga ytterkläder - gäller detsamma på gymmet. Mycket roligare att gymma med lite fina gymkläder. Det kan vara värt att lägga ner pengar på en bra friluftsjacka som håller i flera år istället för att köpa nya varje år för att kvalitén inte är bra. Tycker därför att ni ska kika in på Outnorth och kolla - de har allt från utrustning, kameror och tillbehör, ryggsäckar och skor och kängor m.m
//Gästinlägg

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0