canon

Får ganska ofta frågor om min systemkamera. Jag har en Canon 600D, det är en fantastisk kamera med HD filmning och vridbar skärm. Jag är otroligt nöjd med den och det är en bra nybörjarkamera. Jag köpte den på Blocket för ungefär ett år sen, jag tror jag gav mellan 5000-6000 kr vilket var ett bra pris just då. Nu kan man få en helt ny för runt 4500 kr. 
 
Till min kamera fick jag med ett EF 18-55 objektiv som är ett bra standard objektiv. Dock använder jag sällan det för att jag har mitt fina Canon EF 50MM 1.4 USM som är världens bästa objektiv. Blir bra skärpa med suddig bakgrund. Man får lägga en extra slant på det men jag lovar att det är värt det!
 
Så nu vet ni lite mer om min systemkamera♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Tommy

intressant kul att veta :)

2014-04-17 @ 21:04:39
URL: http://tomatens.blogg.se/
Postat av: Emiliapiggys

Åh vill ha exakt den kameran!!! <3.<3

2014-04-17 @ 22:57:13
Postat av: Tindra

Hej Josefine, jag undrar vart man kan köpa objektivet som du inte fick med utan det andra?:)

Svar: Ebay :) kramis
Josefine Olsson

2014-04-18 @ 21:41:25

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0