frågestunden

Vad gillar du allra mest med att blogga?
Svar: Att jag får skriva ut mina tankar, fina kommentarer och söta läsare samt alla möjligheter jag får!
 
Hur många dagar i veckan tränar du och hur länge tränar du då?
Svar: Varierar. När jag har varit sjuk så har det blivit 0 gånger men annars runt 3-5 gånger i veckan, då tränar jag i en timme ungefär.
 
Hur ofta färgar/tonar du ditt hår?
Svar: Färgar utväxten någon gång ibland men försöker göra det så lite som möjligt.
Hur lång är du?
Svar: Jag är 1,63 ;)
 
Vad går du för linje på gymnasiet?
svar: Jag går samhällslinjen med inrikting juridik & kriminalteknik. Kommer dock byta inrikting till hösten!
 
Vilket smink använder du dagligen?
Svar: Whipped creme foundation, concealer, vit kajal, mascara, ögonbrynspenna och rouge.
 
Din favorit glass?
Svar: Hmmm...blir nog frozen yogurt annars mina bästisar Ben & Jerry!
 I lördags kom Simona över med denna goding, vanilla honey and caramel.
 
Vad använder du får hårolja, om du har någon? 
Svar: Moroccan oil, oftast iallafall! Har lite andra oljor också.
 
Hur länge har du bloggat? 
Svar: På den här bloggen sen 2010 men har haft andra bloggar innan :)
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Anonym

Hur gammal är du?

Svar: 17 :D
Josefine Olsson

2014-04-02 @ 21:36:34
Postat av: Anonym

Jag är femton år och tränar tre gånger i veckan. Är det för lite tycker du? Jag tror jag skulle orka träna mer men jag har inte riktigt "tagit steget" ännu

Svar: Nej, absolut inte. Tre gånger i veckan är precis lagom!! :) KRAM
Josefine Olsson

2014-04-02 @ 21:38:15
Postat av: Alexandra

åh, så gott med ben&jerry's :D

2014-04-02 @ 22:43:14
URL: http://alexxandra.blogg.se
Postat av: Linnf

Hur lyckas du hålla din hårfärg askblont? Vilken hårfärg använder du till att färga utväxten/håret? Jag har en från l'oréal men mitt hår blir bara gyllenblont, men ville ha askblont som du har. :)

2014-04-02 @ 23:05:05
URL: http://linnf.webblogg.se
Postat av: Julia

Har du något tips på bra träning utomhus om man vill ta det lite lugnt men ändå få framsteg och inte alls har bra kondis ;)
Ps, älskar din blogg och du verkar vara helt underbar verkligen! <3

2014-04-03 @ 18:11:53
URL: http://juliamagnusson.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0