Påskafton


Vilken underbar vårdag! Kan inte bli bättre väder. Jag, mamma och pappa gick en långpromenad och kollade till min farmors grav. Sen begav vi oss mot stan där vi fick tag på ett bord precis vid Fyrisån på café Årummet. Underbart med klarblå himmel, fågelkvitter, bra sällskap och god mat, då njuter jag fullt ut. Jag åt en gudomligt god kycklingsallad medans mina päron tog en varm tonfiskmacka, den var god den med. På vägen hem mötte jag två söta bloggläsare, blir så glad när ni vågar er fram!!
 
Snart kommer pappa över och då tar vi en joggingtur - löv it!♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Arnela :)

Fina du ❤️ vart köpte du den vita skinnjackan?😘

Svar: Kommer från modelkungen❤️
Josefine Olsson

2014-04-19 @ 19:15:28
Postat av: Isabelle

Så sjukt kul att träffa dig! Älskar dig! Kram

2014-04-19 @ 20:53:55
Postat av: Diman Dilir

glad påsk! :)

2014-04-19 @ 22:25:36
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: Laura

Stolt fotograf! ^^
Haha men tack för att du ville ta foto med min kompis och din blogg äger <3<3<3
xoxo

Svar: Tack för att ni kom fram!! Kram<3<3
Josefine Olsson

2014-04-20 @ 01:19:50
Postat av: Tommy

verka gott

2014-04-20 @ 01:42:39
URL: http://tomatens.blogg.se/
Postat av: Tora (torahansson.blogg.se)

Vart är byxorna köpta?<3

Svar: Ohio :)<3
Josefine Olsson

2014-04-20 @ 08:30:44
URL: http://torahansson.blogg.se
Postat av: Therese

Hej! Kommer din giveaway med OPI nagellacken avslutas idag?

Svar: Yes :D
Josefine Olsson

2014-04-20 @ 14:20:21

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0