program

Nellie har ju program mellan de vanliga programmen på MTV som heter #MTVLovesNellie. Hon pratar om mode, kändisar och även om sitt egna liv. Vad proffsig hon är för sin ålder, helt galet duktig!
MTV har ett samarbete med Nyheter24gruppen som ni kanske där de arrangerar en tävling mellan klockan 15-17. Man kan bland annat vinna Nokias nya telefon Nokia Lumia 630Urbanears Medis-hörlurar, och påsar från Junkyard med massa bra saker i. För att vinna svarar man på frågor och man hittar svaren genom att kolla på MTV mellan kl.15 och 17. HÄR kommer du till tävlingen♥ Lycka till!!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Sara

Heej, skulle inte du kunna tipsa om klänningar man kan ha på sig när man ska gå på bröllop? Ska på ett i sommar, men har ingen aning om vad man kan ha på sig :/

2014-04-29 @ 14:04:44

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0