Mark & Ethan

 
Har följt dessa killar(Mark Miller & Ethan Hethcote) ett bra tag och varför jag väljer att lägga ut deras videos just nu är för att det är OS i Ryssland där det finns antigaylagar. Helt jäkla sinnesjukt att det finns det år 2014. Dessa underbara killar är homosexuella och man ser verkligen kärleken mellan dem och det är helt fantastiskt, precis så ska det vara. Man ska få älska och gilla vem man vill, oavsett kön. Visst är båda förbaskat snygga också?! Deras Youtube kanaler finns HÄR & HÄR

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Ellen

Året är 2014 och man får fortfarande inte älska vem man vill i världen.
Det är helt sjukt! Man kan inte välja vem vill blir kär i och det ska inte spela någon roll om det är en tjej eller kille.
Att det finns länder som inte tillåter att man är homosexuell är ju bara helt dumt. Man ska inte behöva dölja sina känslor för någon bara för att den personer är samma kön som en själv.

De som är homosexuella och vågar komma ut som det borde få en applåd. I dagens samhälle får vissa av de personer som är gay höra kränkande kommentarer bara för att de är homosexuella. Så ska det inte vara.

Jag är inte homosexuell och därför vet jag inte hur det är att vara det. Men det är inte någon skillnad på de som är homosexuella och de som är heterosexuella. Det enda som inte är likt är att de som är homosexuella attraheras av samma kön och de som är heterosexuella attraheras av det motsatta könet.

ALLA I VÄRLDEN SKA HA SAMMA RÄTTIGHETER. DET SKA INTE SPELA NÅGON ROLL OM MAN GILLAR TJEJER ELLER KILLAR.

2014-02-09 @ 12:10:16
URL: http://ellenjosefssons.blogg.se
Postat av: wilma

snälla gör en I love body mist tag på sin vfm , gör en sistes
tag och en massa challenges! det är något du kan göra i din VFM! :)

2014-02-09 @ 17:44:08

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0