maybelline

 Igår åkte jag och Simona(hennes blogg) till Stockholm för att gå på ett pressevent för Maybelline & Garnier. Dit resan ska vi inte ens snacka om, köpte fel biljett så vi fick vänta på nästa tåg som gick typ 40 minuter senare. Alltså alla dessa biljettkrångel, råkade köpa en SJ biljett och de kan man tydligen inte åka med på SL tåg. Varför ska dem krångla till det!? Hade ingen aning om detta för jag åker så sällan tåg, och förra gången jag åkte så köpte jag en SJ biljett men åkte ett SL tåg och jag kunde tydligen ha fått en fet böter på det. Så det var därför jag trodde nu att man kunde åka med samma biljett på båda tågen.
 
Jaja...när vi väl var framme stressade vi som tusan till Jensens och åt god mat på rekordtid. Vi hade sen 8 minuter på oss att ta oss till Nobis hotel där pressvisningen var. Stressigt? Ohja. Men vi hittade tillslut fram och de hade ordnat allt så himla bra, fanns en massa tilltugg och de hade fixat fina ballonger och sånt. Det var väldigt festligt! Först var det Garnier som visade upp sina nya produkter bl.a en miracle cream och solprodukter. Sen gick vi en våning upp där supermodellen Frida Gustavsson och Maybelline fanns, hon verkade verkligen supersnäll och var otroligt söt! Jonas Hallberg skickade en liten hälsning till oss som var där, han kunde inte komma eftersom han spelar in Top Model i Sydafrika just nu, haha han är så skön. De pratade lite om Maybellines nyheter som b.la Better Skin foundation och en ny mascara m.m. De visade även lite olika sminkningar.
 
Tack för ett supertrevligt event Maybelline & Garnier!♥
 
+  Simona som ville hänga med!♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Emelie

Åh vad kul!! :)

2014-02-20 @ 17:52:52
URL: http://photobyemelieee.blogg.se
Postat av: Anonym

Va? Bor inte du i Sthlm?

Svar: Nej, i Uppsala :)
Josefine Olsson

2014-02-20 @ 18:00:34
Postat av: GeMina Arts

Jobbigt det där med tåget men verkar som ni haft en trevlig upplevelse!!! :)

2014-02-20 @ 19:11:38
URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: jonna

frida gustavsson menar du väl:P

Svar: Opsiii, tack för rättningen ;)
Josefine Olsson

2014-02-20 @ 19:51:22
Postat av: Ellinor Johansson

Låter kul! När kommer vinnaren av tävlingen ut? Kram :)

Svar: Imorgon :D <3 KRam!
Josefine Olsson

2014-02-20 @ 20:02:02
Postat av: Anonym

Vem vann tävlingen?

Svar: Kommer ett inlägg idag :)
Josefine Olsson

2014-02-21 @ 12:21:25
Postat av: Faye

Vilka fina bilder! Vart har du köpt din snygga halsduk någonstans? Har letat efter en sådan överallt haha ;)
ps: Jag vet hur det känns när man får vänta på tåg..
/Faye

Svar: På Accent :) Tack så jättemycket <3
Josefine Olsson

2014-02-22 @ 14:27:49
URL: http://fayeson.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0