Tävling - stream!

Det var ju så många som blev intresserade av Stream så tänkte jag köra igång en tävling där ni kan vinna ett 12-pack av Stream som är en hälsosam vitamindryck helt utan socker. Min favorit är iallafall Energize med smak av tropiska frukter. HÄR kan du läsa mitt inlägg om den!
 
Regler:
♥ Gilla dem på Facebook HÄR .
♥ Skriv vilken smak ni skulle vilja vinna och varför.
 
Avslutas den 20:e februari, lycka till!
 
Vinnaren av STREAM är...Emelie Sjödahl som skrev...
"Jag är givetvis med i denna tävling! Om jag skulle vinna så skulle jag välja den du valde, med tropiska frukter. Och anledningen då? Jo varje gång du tipsat om en doft (VS exempelvis) eller liknande i bloggen och jag klickat hem dessa utan att tidigare ha luktat på de så har dessa fallit mig precis i smaken. Det verkar helt enkelt som att vi har samma smak du och jag, så jag litar blindt på ditt omdöme hehe. 

Dessutom har jag haft en jobbig period med massa tråkigheter bakom mig och lite extra energi hade jag verkligen inte tackat nej till. Om jag ska klara av det sista av kyla, mörker och tråkigheter tills solen och våren kommer tillbaka så tror jag att jag behöver ett tillskott av vitaminer och vad är så bättre än detta? Vatten och vitaminer samtidigt, win win!"
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Jasmine Pedersen

Jag skulle vilja ha smaken tropiska frukter. Och min motivering är att ifall jag skulle vinna den här tävlingen skulle jag när jag druckit den använda all min energi till att flyga över sthlm och chilla lite med harry potter och karlsson på taket! hur awesome liksom?

2014-02-15 @ 14:39:20
URL: http://jassypedersen.blogg.se
Postat av: Jasmine Pedersen

Jag skulle vilja ha smaken tropiska frukter. Och min motivering är att ifall jag skulle vinna den här tävlingen skulle jag när jag druckit den använda all min energi till att flyga över sthlm och chilla lite med harry potter och karlsson på taket! hur awesome liksom?

2014-02-15 @ 14:39:20
URL: http://jassypedersen.blogg.se
Postat av: Vendela

Ååh vilken rolig tävling! Jag skulle vilja vinna smaken energize, eftersom jag älskar smaken av tropiska frukter på juice osv, så tror jag skulle älska även denna! :)

2014-02-15 @ 14:48:30
URL: http://adinavendela.blogg.se
Postat av: Josephine Lidevad

Jag skulle vilja vinna den gröna med smak av citrus och lime eftersom att för det första så är mitt immunförsvar riktigt dåligt så det vore kul att prova och se om det fungerar! Sen tycker jag om smaken, tycker den verkar god och fresh.

Kram <3

2014-02-15 @ 15:11:01
URL: http://josephinelidevad.blogg.se
Postat av: Cornelia Karlsson

Självklart är jag med i denna tävling!
Jag skulle vilja ha alla färger eftersom att alla hjälper mot olika saker och de verkar jätte bra och goda!
Men efter att jag läst lite om dom på andra sidor också, har jag bestämt mig för den röda!
Jag vill ha den röda för att det är en dryck om trötthet, vem behöver inte det lixom? Tänk när man kommer hem från skolan, eller efter träningen jag har klockan 15.00 på lördagar, då skulle den vara perfekt!
Din blogg är toppen, fortsätt med det du gör!
Nu ska jag bara hålla tummarna!:D

2014-02-15 @ 15:17:37
Postat av: Amanda Brännar

Jag skulle gärna vilja vinna smaken citron/lime som ska boosta immunförsvaret! Jag är inte så förtjust i söta saker och väljer hellre något fräscht, som citron och lime då! Blir sjuk hur lätt som helst nu på vintern, får lätt UVI osv. Sura drycker är super mot det så tror detta skulle vara perfekt för mig! Håller tummarna för att jag vinner nu :-)

2014-02-15 @ 15:19:48
URL: http://ambr.blogg.se
Postat av: tildeeee

Jag skulle vilja vinna smaken Energize för att kunna dricka före träning. Älskar mat och dryck med smak av tropiska frukter och skulle vilja prova på att dricka dessa före träning då jag inte tycker om celsius drycken. :)

2014-02-15 @ 15:21:12
Postat av: Malin

Kul tävling! Jag har gillat dem på Facebook och jag skulle himla gärna vilja vinna Energize, superfin färg och låter jättegod! Den här drycken skulle vara toppen för mig nu när jag både nyss har börjat träna för att bli pigg och stark och samtidigt kämpar på med sista terminen i nian, kanske kan Energize hjälpa mig med att klara av alla nationella prov så bra som möjligt! Om jag vann så skulle det göra min vår lite bättre och hjälpa mig att nå mina mål inför gymnasiet och med träningen! Hoppas på tur och fin blogg, kram! :)

2014-02-15 @ 15:38:17
Postat av: Isabelle

jag skulle vilja vinna den röda energize för att jag är ofta mycket trött på dagarna. Mina fotbollsträningar i veckan är alltid sena så då brukar jag vara trött och då skulle det hjälpa att bli lite piggar med hjälp av energize. Älskar tropiska frukter också, så det är bara ett plus.

2014-02-15 @ 15:59:25
URL: http://isabelleaskling.blogg.se
Postat av: Alma

Jag skull vilja vinna den röda eftersom jag älskar tropiska frukter+för att de hjälper mot trötthet vilket jag skulle behöva haha

2014-02-15 @ 16:15:23
URL: http://almafoto.blogg.se
Postat av: Linn Löfholm

Jag är med, Gillar på facebook!
Jag skulle vilja vinna smaken tropiska frukter. Detta för att jag dricker så dåligt och jag tror att det skulle vara enklare och bättre att dricka Stream än t.ex läsk eller inte dricka något! Vatten blir ju så tråkigt... haha
Kram!

2014-02-15 @ 16:21:07
URL: http://lofholms.vionno.se
Postat av: Julia Johansson

Jag vill ha den röda med smak av frukter. Varför jag vill vinna? Jag vill vinna därför att jag älskar deras drycker, jag köpte en när du skrev om de. Hur colt skulle det inte vara att vinna något av Josefin, om någon frågar vart man har köpt drycken så säger man, jag har fått den av Josefin. Hur coolt är det?

2014-02-15 @ 16:26:26
Postat av: Julia Ganerud

Jag skulle vilja tävla om den röda som är i smak passion. Verkar så himla god och har precis börjat med träningen så vill ha någon bra dryck som det inte är en massa sötningsmedel och sånt i. Älskar din blogg kram!

2014-02-15 @ 16:40:48
URL: http://lifeasmejulia.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag skulle vilja vinna Citron och Lime.
För att den verkar vara väldigt god. Jag tycker om iden att hålla vitaminerna fräscha och få trycka ut de själv . Det är också ett bra sett att få i sig alla vitaminer som jag kanske inte alltid annars får i mig.
Kram o Puss

2014-02-15 @ 16:44:51
Postat av: Jasmine Darban

på vilken sida skapade du din blogg? :)

2014-02-15 @ 16:46:04
Postat av: Leonora björnhierta

Jag skulle vilja vinna smaken energize, För att jag köpte den igår på ica och den var så himla god skulle vara jätte kul att ha hemma i kylen eftersom dem e så goda istället för läsk eftersom jag försöker hålla mig hälsosam kram leonora.

2014-02-15 @ 16:46:31
Postat av: Emilia

Jag skulle vilja vinna smaken Citron/Lime, älskar verkligen citrus smaken och att träna med en sån underbar dryck kan man ju inte motstå. Älskar att träna så det hade varit toppen!

Har gillat deras FB sida :)

2014-02-15 @ 16:54:50
URL: http://millia.blogg.se
Postat av: Julia Henriksson

Jag skulle vilja vinna Energize. Det skulle var jätteroligt att prova någonting nytt och Stream verkar toppen! Tycker Energize verkar jättegod då jag älskar tropiska frukter! Har gillat deras facebooksida!

2014-02-15 @ 17:31:38
URL: http://jhenri.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag skulle vilja vinna den med tropiska frukter.
Jag är jättespänd på denna vitamindrycken. Då jag inte dricker läsk och har provat nästan alla andra vitamindrycker, hade det varit jättekul att få vinna. Sedan har jag även kompisar som skulle älska dem. I somras drack vi hur mycket vitamindryck som helst. När vi skulle ner till stranden hade vi alltid med oss varsin flaska. Så om jag de vunnit så hade vi delat dem lika! :)

2014-02-15 @ 17:50:48
URL: http://nattstad.se/evelinaenglund
Postat av: Emma Åbom

Jag skulle jättegärna vilja vinna smaken Energize- tropiska frukter, låter uuurgott! Jag har ganska svårt att sova och är därför aldrig helt utvilad om dagarna. Dessa skulle vara helt perfekta då jag går på gym och behöver extra energi, men även de stunder i vardagen då jag känner mig lite extra seg. Har aldrig sett denna dryck innan & det låter jättespännande!!!

Tack för att du ger oss chansen att vinna så fina priser!♥ Kram

2014-02-15 @ 18:25:47
Postat av: Tilda Andersson

Klar! Vill ha tropiskafrukter:)

2014-02-15 @ 18:27:52
Postat av: Camilla Jonsson

Har gillat på facebook :)
Jag vill vinna Tropiska frukter för att jag är ganska petig när det gäller smaker, men tror jag skulle gilla denna!

2014-02-15 @ 18:40:33
URL: http://fames.se/whereweare
Postat av: Matilda

Hej skulle bli så glada ifall jag vann, därför jag har försökt att börja tränna och så behöver jg något jag kan dricka till tränningen försöker dessutom dra ner på sockret så det här passar ju perfect :D Ifall jag vann så skulle jag vilja ha ett blandat packet alltså 4 grön, 4 röda och 4 lila därför jag gillar att test nys smaker.

Skulle bli så glad ifall jag vann, tack på förhand :)
PS: Tycker om din blogg jätte mycket, du är en stor insperationskälla.

2014-02-15 @ 19:02:09
Postat av: Anfisha

Jag skulle vilja vinna i smaken energize (den röda vet inte om den heter så) för den minskar trötthet. Jag har ganska långa dagar i skolan och brukar vara väldigt trött. Jag vill vara mycket piggare och gladare så jag vill gärna ha denna dryck. Jag älskar tropiska frukter och rosa/röd. Skulle bli jätte glad om jag vann och om jag gör så skulle det vara jätte snällt om du kunde länka min blogg? ♥

2014-02-15 @ 19:20:52
URL: http://anfisha.se
Postat av: Zara

Gillat dom på Facebook!
Skulle gärna vilja vinna den med tropiska frukter då jag verkligen behöver något som minskar trötthet eftersom att jag går Estetsika, musik så har vi rätt mycket att göra då vi har konserter som man måste öva till & super mycket läxor..
:) Kram :)

2014-02-15 @ 19:31:55
Postat av: Anonym

Jag är med i tävlingen och jag gillar sidan på fb :D

Jag skulle vilja vinna för att de här dryckerna verkar vara jättegoda och det är alltid kul att prova något nytt. Om man T.ex är ute och shoppar en hel dag och mot slutet av dagen börjar man bli trött och sliten, då kan det passa bra med smaken "Tropiska Frukter Energize" för av den drickan får man också energi :)

Om jag skulle vinna vill jag därför vinna smaken "Tropiska Frukter Energize".

2014-02-15 @ 19:54:58
Postat av: Ellen

Jag är med i tävlingen och jag gillar sidan på fb :D

Jag skulle vilja vinna för att de här dryckerna verkar vara jättegoda och det är alltid kul att prova något nytt. Om man T.ex är ute och shoppar en hel dag och mot slutet av dagen börjar man bli trött och sliten, då kan det passa bra med smaken "Tropiska Frukter Energize" för av den drickan får man också energi :)

Om jag skulle vinna vill jag därför vinna smaken "Tropiska Frukter Energize".

2014-02-15 @ 19:55:35
URL: http://ellenjosefsson.blogg.se
Postat av: Ellen

Jag är med i tävlingen och jag gillar sidan på fb :D

Jag skulle vilja vinna för att de här dryckerna verkar vara jättegoda och det är alltid kul att prova något nytt. Om man T.ex är ute och shoppar en hel dag och mot slutet av dagen börjar man bli trött och sliten, då kan det passa bra med smaken "Tropiska Frukter Energize" för av den drickan får man också energi :)

Om jag skulle vinna vill jag därför vinna smaken "Tropiska Frukter Energize".

2014-02-15 @ 19:56:19
URL: http://ellenjosefssons.blogg.se
Postat av: Emilia Annas

Jag är sugen på att testa uitality efter som jag älskar citron! Skulle va så kul att testa efterson jag själv gillar att träna. :)

2014-02-15 @ 21:40:29
Postat av: Frida

vilken fin blogg du har!

2014-02-15 @ 21:54:57
URL: http://fridaemj.blogg.se
Postat av: Malin

Jag skulle vilja vinna smaken med tropiska frukter för att den verkade super god. Det är perfekt för en som tränar mycket.

2014-02-15 @ 22:25:42
Postat av: Hannah Björklund

Jag skulle vela vinna de röda med smak av tropiska frukter. Anledningen är dels för att jag under dagarna är otroligt trött och hängig och jag hoppas verkligen att det ska kunna pigga upp mig lite! Men också för att jag såg att det var din favorit! Kram

2014-02-15 @ 22:53:16
Postat av: linnea b

Jag skulle vilja få Energize med smak av tropiska frukter för att den hjälper mot trötthet. Jag är blir jätte lätt trött och hoppas att den kommer pigga upp mig och hålla igång mig ett tag till!

2014-02-16 @ 00:14:50
Postat av: Linda

Gillar dom nu på fb.

Jag skulle vilja vinna den med smak av tropiska frukter för att den lät god och jag kan behöva få lite extra energi då jag är så otroligt trött nu under vinterhalvåret.

2014-02-16 @ 01:42:51
Postat av: Johanna Biling

Jag skulle vilja vinna Energize med smak av tropiska frukter.

2014-02-16 @ 08:26:41
URL: http://thirteenitis.blogg.se
Postat av: Tess

Jag vill absolut vara med i tävlingen! Jag tycker att den med tropiska drycker verkar riktigt god och skulle därför vilja ha den! Den piggar även upp och jag behöver det just nu! Har kommit ner i en svaka och allt känns bara dåligt! Därför hade det varit kul och testa och se om det fungerar!
Massor av kramar!

2014-02-16 @ 08:32:47
Postat av: noelle

Tropiska frukter vill jag ha för den verkar super gooo att dricka. Och vill jättegärna pröva sånna för dom verkar super goda och fräscha och sen passar den jättebra till sommaren.och den verkar bra om man är trött och det är jag väldigt ofta så skulle verkligen vilja vinna den/din blogg är jättebra♥

2014-02-16 @ 08:57:59
Postat av: Ebba

Om jag vann skulle jag välja energize för den tyckte du mest om och du är min största förebild inom blogger. Jag gillar också tropiska frukte och tränar mycket så dn skulle passa bra. Kram!:)

2014-02-16 @ 09:51:35
URL: http://nattstad.se/ebbawernerson
Postat av: Julia Stenbäck

Jag skulle jätte gärna vilja ha energize för jag gillar tropiska frukter, jag älskar dina tävlingar det är också därför jag är med! Jag tränar väldigt mycket och därför skulle jag bli väldigt glad om jag vann. :-)

2014-02-16 @ 10:24:05
Postat av: Anonym

Åh om jag skulle vinna skulle jag nog vilja ha Energize, den låter som att den skulle passa mig bäst i smak + att det låter som en bra dryck att ha innan träning och även innan skolan när man är brutalt trött.. ;)

2014-02-16 @ 10:24:32
Postat av: Moa A

Skulle gärna vilja vinna steam energize för att jag behöver verkligen en kick i detta vintermörker, vem behöver inte det i detta väder?;)
Tror denna dryck skulle hjälpa mig att orka med skolan och träningen.
(Har gillat på Facebook)
Puss puss :)

2014-02-16 @ 10:35:41
Postat av: Joy svensson

Hej :) Om jag vann så skulle jag verkligen vilja vinna energize, den röda. För den är för trötthet & det är verkligen någoting jag behöver. Skolan tar så mycket tid och varje dag efter så somnar jag när jag kommer hem och kan därför inte sova om nätterna vilket är väldigt jobbigt. Även så tränar jag, det tar ännu mer av min energi. Efter träningarna så brukar jag alltid dricka en flaska aloe vera. Men jag har dock tröttnat på aloe vera nu. Så de hade varit så nice med någoting nytt som även är för trötthet. Vore perfekt.
Håller tummarna nu :)

2014-02-16 @ 10:36:04
Postat av: inji

Jag skulle vilja vinna för att:
★jag har aldrig vunnit nåt från hemsida
★jag skulle vilja ha en sån flaska för att jag har inte så bra immunförsvar, denna flaskan innehåller mycket vitaminer som min kropp skulle behöva för att jag blir väldigt sjuk hela tiden.
★jag vill engerize tropiska frukter för att verkar bra att ha när man är sjuk i skolan och inte når så bra som Tex.jag som blir typ hela tiden sjuk.

Detta skulle betyda så mycket för mig// Inji Massoud

2014-02-16 @ 10:37:12
Postat av: Anonym

Hej! Jag har gillat sida på fb
Jag skulle vilja har tropiska frukter för att jag blir lätt trött och somna lätt när vi har lektioner så om vinner det har det skulle verkligen hjälpa mig. En annan sak är att jag vill prova hur det smakar o ser om det kan hjälpa mig. Om den hjälper mig så kan jag köpa egen när jag behövs. Så jepp jag ville verkligen vinna det här. Jag kommer ilf nt vinna men hoppa bara att jag vinner.
Tack! :)

2014-02-16 @ 10:42:07
URL: http://careens.blogg.se
Postat av: Wilma Öqvist

Jag skulle vilja vinna energize om jag vann, min motivering är att jag vill jättegärna smaka drycken för jag läste lite om dryckerna och den verkade godast, jag verkligen älskar tropiska frukter! Jag är oftast trött om dagarna, speciellt i skolan och då kan det vara lämpligt att att slänga med en i väskan och ha under skoldagen för att bli piggare! Jag har börjat druckit mycket nyttiga drycker som vitamindrycken osv. Mycket sockerfria drycker som oftast är riktigt goda, då kan jag lika gärna fortsätta med det! Tropiska frukter är så otroligt gott också, så hoppas verkligen jag har stor chans att vinna!

2014-02-16 @ 10:43:33
Postat av: Anonym

Hej! Jag har gillat sida på fb
Jag skulle vilja har tropiska frukter för att jag blir lätt trött och somna lätt när vi har lektioner så om vinner det har det skulle verkligen hjälpa mig. En annan sak är att jag vill prova hur det smakar o ser om det kan hjälpa mig. Om den hjälper mig så kan jag köpa egen när jag behövs. Så jepp jag ville verkligen vinna det här. Jag kommer ilf nt vinna men hoppa bara att jag vinner.
Tack! :)

2014-02-16 @ 10:43:43
URL: http://careens.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja vinna för att:
★jag har aldrig vunnit nåt från hemsida
★jag skulle vilja ha en sån flaska för att jag har inte så bra immunförsvar, denna flaskan innehåller mycket vitaminer som min kropp skulle behöva för att jag blir väldigt sjuk hela tiden.
★jag vill engerize tropiska frukter för att verkar bra att ha när man är sjuk i skolan och inte når så bra som Tex.jag som blir typ hela tiden sjuk.

Detta skulle betyda så mycket för mig// Inji Massoud

2014-02-16 @ 10:51:03
Postat av: inji massoud

Jag skulle vilja vinna för att:
★jag har aldrig vunnit nåt från hemsida
★jag skulle vilja ha en sån flaska för att jag har inte så bra immunförsvar, denna flaskan innehåller mycket vitaminer som min kropp skulle behöva för att jag blir väldigt sjuk hela tiden.
★jag vill engerize tropiska frukter för att verkar bra att ha när man är sjuk i skolan och inte når så bra som Tex.jag som blir typ hela tiden sjuk.

Detta skulle betyda så mycket för mig// Inji Massoud

2014-02-16 @ 10:51:39
Postat av: [email protected]

Gillat Stream Drinks på facebook!

Jag skulle vilja vinna Vitality eftersom att jag har ett väldigt dåligt immunförsvar, hehe.. Sen skulle den vara rolig och testa :)

2014-02-16 @ 10:51:49
URL: http://juliakjellberg.forme.se
Postat av: Sara

Klart! Skulle vilja vinna tropiska frukter! För att den verkar god & påminner lite om utomlands. Förpackningen ser så otroligt fräsch & trevlig ut! :)
Kram

2014-02-16 @ 10:52:43
Postat av: Erica rinaldo

Hej Josefine! :) bra tävling! Jag har varit inne på deras Facebook sida och gillat sidan! Jag började för någon månad sen att träna på gym och var till min början väldigt motiverad och åt och drack bra och hälsosamt. Just nu är det väll bara lite extra energi jag behöver, en liten push till att jag ska palla mig upp från soffan. Därför skulle det vara en extremt rolig och bra grej för mig att vinna detta i smaken energi (röda flaskan) ! :D Ha det bäst, bra blogg! Kram

2014-02-16 @ 10:53:09
Postat av: Ronja Öst

Jag vill gärna ha energize för ibland behöver man en liten kick, tex i skolan när man känner att man inte orkar någonting, i stallet när man gör stallsysslor eller varför inte bara när man behöver energi? Jag har prövat så många olika vitamin & energi drycker så det skulle vara roligt att testa denna och se om den funkar ;)

2014-02-16 @ 10:54:13
URL: http://ronjaamalia.devote.se
Postat av: inji massoud

Jag skulle vilja vinna för att:
★jag har aldrig vunnit nåt från hemsida
★jag skulle vilja ha en sån flaska för att jag har inte så bra immunförsvar, denna flaskan innehåller mycket vitaminer som min kropp skulle behöva för att jag blir väldigt sjuk hela tiden.
★jag vill engerize tropiska frukter för att verkar bra att ha när man är sjuk i skolan och inte når så bra som Tex.jag som blir typ hela tiden sjuk.

Detta skulle betyda så mycket för mig// Inji Massoud

2014-02-16 @ 10:56:00
Postat av: Lovisa

Min favorit skulle nog va tropiska frukter lät godast och josefines favorit är ju den så aa! Det är nyttigt och bra så skulle hemskt gärna vilja vinna!

2014-02-16 @ 11:02:02
Postat av: inji massoud

Jag skulle vilja vinna för att:
★jag har aldrig vunnit nåt från hemsida
★jag skulle vilja ha en sån flaska för att jag har inte så bra immunförsvar, denna flaskan innehåller mycket vitaminer som min kropp skulle behöva för att jag blir väldigt sjuk hela tiden.
★jag vill engerize tropiska frukter för att verkar bra att ha när man är sjuk i skolan och inte når så bra som Tex.jag som blir typ hela tiden sjuk.

Detta skulle betyda så mycket för mig// Inji Massoud

2014-02-16 @ 11:02:20
Postat av: Thea

Skulle jättegärna vilja vinna, har aldrig vunnit något förut. Skulle vilja ha energize tropiska frukter då den verkar godast och bra när man tränar eftersom jag älskar att träna! :)

2014-02-16 @ 11:11:17
Postat av: Katarina Lundgren

Jag vill ha tropiska frukter för att jag tycker att den är så god så att jag trömer mig bort till ett tropiskt land. Jag känner mig stark av den och jag använder den mycket för att då en fin uppfriskning.

2014-02-16 @ 11:12:57
Postat av: Emmy

Om jag vinner skulle jag helst vilja ha den röda eftersom den motstår trötthet, jag har rätt svårt att sova på kvällarna, därför tänkte jag att det kan vara bra att ta efter skolan, innan träningen för jag blir trött (inte av träningen, utan i huvudet).
Nu håller jag tummarna för att vinna. Förresten, du har världens finaste blogg Josefine.

2014-02-16 @ 11:14:54
URL: http://www.emmyelisabeth.devote.se
Postat av: Esther S

Hej, jag skulle gärna vinna föratt jag aldrig har prövat stream, och smakerna låter interessant. Bara för att du tycker om energize väljer jag också den smaken :D

2014-02-16 @ 11:20:13
Postat av: Althea

Jag skulle gärna vilja vinna dem med smaken lime/citron. Jag har alltid älskar citrus godis/drickor och det skulle vara såå kul att få smaka denna också.
Nej jag är ingen desperat tjej som bara vill ha din uppmärksamhet. Jag vill bara ha dessa drycker haha. Men din blogg är jätte bra:)

2014-02-16 @ 11:24:06
URL: http://www.altheas.devote.se
Postat av: Althea

Jag skulle vilja vinna smaken citron/lime.
Jag älskar allt som har med citrusfrukter att göra. Godis,dryck,mat allt!
Jag vinner nästan aldrig något så det skulle vara jätte kul att vinna det här!
Din blogg är jätte bra och jag är ingen desperat tjej som försöker få din uppmärksamhet. Jag vill bara så gärna vinna haha:)

2014-02-16 @ 11:29:05
URL: http://www.altheas.devote.se
Postat av: Julia<33

Klar har gillat dem på Facebook!
Skulle såå villja ha de. Tropiska för älskar tropiska drycker💕❤️❤️

2014-02-16 @ 11:57:32
Postat av: Fanny Söderqvist

Är självklart med i denna tävling för jag tror att om man skulle vinna detta 12pack av den tropiska/energize drycken så gör den nog susen i vardagen, tex efter/innan eller under jobbiga skoldagar eller på träningarna.
Så en extra kick med stream drink energize skulle vara perfekt!

2014-02-16 @ 12:00:22
Postat av: Julia Armskogh

Hej, jag har gillat på facebook!
Jag skulle så gärna vilja vinna den röda drycken (tropiska frukter) mot trötthet/utmattning efter som att jag inleder en lååång period av nationella prov direkt efter sportlovet. Jag är väldigt nervös och jag tror att denna dryck kanske inte kan dämpa nervositeten, men om den hjälper mig fokusera genom att inte vara trött så skulle det vara guld värt för mig. Jag har sedan det nya året även börjat kämpa ordentligt för att nå mitt mål till sommaren, och en hälsodryck innan/efter träning kommer ge mig ork och vitaminer till att må bra. Håller tummarna!

2014-02-16 @ 12:21:09
URL: http://juliaarmskoghs.blogg.se
Postat av: Andrea Modén

Hej josefine!♥
Jag skulle för det första vilja ha smaken tropiska frukter.
och jag vill ha den för att när ja tränar så brukar ja ta med typ saft/dricka,och det är ju huuuur dåligt som helst,och man får ju ont i magen av att dricka det när man tränar:$ och jag är ofta så trött på dagarna,även när jag inte tränar,men ja vet ej vadd det beror på heller för ja sover länge. men men... och det blir ju så att ja inte orkar träna lika ofta nu eftersom jag är så trött hela tiden. ja det va min motivering,kram ♥

2014-02-16 @ 12:23:35
Postat av: Ida

Jag skulle vilja vinna tropiska frukter. För att jag dricker otroligt dåligt då jag är väldigt kräsen och mår illa av dom flesta drycker. Denna funkar dock väldigt bra för mig :)

2014-02-16 @ 12:40:28
Postat av: Alva

Hej josefine!
Skulle vilja vara med och tävla om ett 12pack i smaken tropiska frukter då den ska motverka utmattning och trötthet. Har jätte lågt blodsocker och svimmar lätt och tror det kan vara bra att ha med sig något uppfriskande i väskan till skolan för att få i sig lite vitaminer + att jag tränar 4-5 ggr i veckan och läste att man kunde dricka den efter träningen:)
Skulle vara jätte kul och vinna eftersom jag aldrig vinner något och detta var en riktigt bra tävling!
Har gillat deras Facebook sida och nu ska jag hålla tummarna:)

2014-02-16 @ 12:43:07
Postat av: Elizaveta Komarova

Hej Josefine! Jag skulle vilja vinna Stream Energize med smak av tropiska frukter då jag jämt och ständig är trött. Dessutom verkar det som en perfekt dricka att ta före eller efter gymmet för att bättra på energin och vara positiv resten av dagen!

2014-02-16 @ 13:07:04
URL: http://beatless.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag skulle vilja vinna energize med smak tropiska frukter för att jag aldrig har smakat stream förut och det skulle vara intressant att testa. Jag har hört talas om stream förut från mina kompisar och dom säger att dom är jätte god! Jag tränar också väldigt mycket så det skulle vara ett plus. Jag går i nian och ska börja med nationella snart och är jätte nervös, jag vet inte men kanske skulle den här drycken hjälpa mig med min nervositet och göra att jag fokuserar mer.
Kram moa

2014-02-16 @ 13:12:21
Postat av: Moa

Oj glömde skriva mitt namn och email men min var tidagare och anonym förlåt

2014-02-16 @ 13:13:44
Postat av: Camilla

Jag är såklart med i tävlingen !!
Om jag vann skulle jag vilja ha den röda för jag tränar väldigt mycket (5 ggr i veckan) och satsar mycket på tennisen så då kan jag ha den sportdrycken på en match och om jag tycker den är bra kan jag köpa den igen och kanske prova någon annan :)

2014-02-16 @ 13:45:38
Postat av: Julia Åhlberg

Jag skulle vilja vinna den med tropiska frukter.
Jag är jättespänd på denna vitamindryck, då jag alltid velat smaka den. Jag älskar vitamindrycker och vatten, och dricker det gärna framför att dricka läsk. inte dricker läsk och har provat nästan alla andra Dricker ofta vitamin drycker då jag tränar 6,7/8 pass i veckan. Både fotboll, fys, och gym. Både själv på gym och i grupp. Dock lägger man mycket pengar på vitamin dryck och så kan jag inte hålla på heller... Blir så himla full av energi av vitamin drycker och jag älskar dom. Jag blir så himla taggad! Det hade varit jättekul att få vinna. Både för att få dessa och för att man aldrig själv vinner haha... Sen har jag även en kompis som skulle älska dessa. Vi gymmar tillsammans på tisdagar och då skulle man kunna ta en promenad hem med en sån här i handen och känt att man gjort ett himla bra jobb! Kram

FB sidan är gillad!

2014-02-16 @ 18:07:00
URL: http://nattstad.se/juliahlbergg
Postat av: Rebecca

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha den röda, eftersom jag konstant är trött. Även om jag sover länge så är jag sjukt trött. Tex när man vart i skolan till 4 och kommer hem och ska i väg på träning eller så har man absolut ingen ork.:)

2014-02-16 @ 18:12:06
URL: http://ebeccra.blogg.se
Postat av: sandra Stjerneus

Energizer hade jag sååå gärna vilja provat på, så intressant! :D

kram <3 :D

2014-02-16 @ 18:40:51
URL: http://sandrastjerneus.se
Postat av: Fanny

Jag skulle vilja vinna Energize den med smak av tropiska frukter. För att jag tycker den verkar grymt god och jag tycker vitamin drycker är så grymt bra att ha med på turneringar. Jag spelar volleyboll och då är de perfekt med en dricka som piggar upp en lite under turneringar. Sen självklart för de skulle vara väldigt roligt att vinna och dom verkar väldigt, väldigt goda så vore kul och testa! :)

2014-02-16 @ 19:05:28
URL: http://fannykvists.blogg.se
Postat av: Stina Sundbom

Hej! Om jag vinner så skulle jag vilja ha "stream vitality" för att den verkar jätte bra och ääääälskar citrus frukter!:)
//Stina

2014-02-16 @ 20:12:33
Postat av: Karolin

Jag har gillat deras sida på Facebook och är med i tävlingen! Jag skulle vilja vinna smaken energize (den röda) mest för att den motverkar trötthet, vilket aldrig skulle skada. Jag skulle vilja vinna för att jag oftast är trött under skolan och då skulle de va perfekt att ha en flaska i väskan!

2014-02-16 @ 20:37:18
URL: http://karolinviktoria.devote.se
Postat av: Isabelle

Vilken härlig tävling! Jag skulle jätte gärna vilja vinna ett 12-pack av trycken Stream i smaken tropiska fruker.

Främst för att jag nu på måndag ska börja tänka nyttigare och hälsosammare och där med försöka välja alternativ med mindre socker i. Därför vore det perfekt för mig att få testa på Steam, men även för att det vore spännande att hitta en ny favorit i dryckkylen i mataffären, de andra dryckerna börjar bli så tråkiga och uttjatade nu.

Och inte nog med det så verkar det utifrån flaskornas etikett som att varje dryck har sin "egenskap". Varför jag valde just tropiska frukter är för att den drycken ska hjälpa vid trötthet och utmattningen vilket vore så himla bra nu när man börjar bli allt mer skoltrött bland annat. :)

2014-02-16 @ 20:46:03
URL: http://isabelleanna.se
Postat av: Victoria

Jag har gillat på fb. :)
Om jag vann så skulle jag vilja ha smaken svarta vinbär.
Jag skulle vilja vinna drickorna eftersom jag skulle verkligen behöva få i mig mer vitaminer för jag är så dålig på att äta frukt osv. För jag vill verkligen hålla mig frisk och ha bra humör hela tiden! :D <3

Kraam.

2014-02-16 @ 21:14:15
URL: http://fames.se/viictorias
Postat av: Olivia Kalmerdtröm

Jag skulle gärna vilja vinna i smaken tropiska frukter! Anledningen till detta är för att jag gärna vill ha en energidryck som är både bra för kroppen och hälsan, samt att smaken ska vara god. Att då ha denna dryck som stämmer in på alla mina beskrivningar om en perfekt energidryck plus att den motverkar trötthet vilket skulle sitta perfekt i skolan, när man pluggar eller tränar, just för att få mer energi och kunna prestera bättre!

2014-02-16 @ 21:44:18
URL: http://brommastyle.devote.se
Postat av: Olivia Kalmerström

Jag skulle gärna vilja vinna i smaken tropiska frukter! Anledningen till detta är för att jag gärna vill ha en energidryck som är både bra för kroppen och hälsan, samt att smaken ska vara god. Att då ha denna dryck som stämmer in på alla mina beskrivningar om en perfekt energidryck plus att den motverkar trötthet vilket skulle sitta perfekt i skolan, när man pluggar eller tränar, just för att få mer energi och kunna prestera bättre!

2014-02-16 @ 21:45:03
URL: http://brommastyle.devote.se
Postat av: Julia

jag skulle vilja vinna smaken energize för att sista tiden i skolan har varit tuff och jag har blivit väldigt trött och utmattad på sista tiden, jag är en tjej som älskar att sprida glädje men nu när jag är så trött så orkar jag inte le hela tiden och de gör så att jag känner mig nere om någon säger typ "vad sur du är idag". jag skulle vilja ha mer energi till att sprida mer glädje och slippa dom där tråkiga kommentarerna! Somna med ett leende på läpparna skulle vara skönt:) och smaken tropiska frukter är min favvis ! finns inget bättre än tropiskt ! kram ÄLSKAR din blogg <3

2014-02-16 @ 21:50:42
URL: http://www.juliasdaily.devote.se
Postat av: Stella

Jag skulle vilja vinna Energize eftersom att det står att den ska vara bra för trötthet och att den ökar prestationsförmågan och eftersom att jag ofta är väldigt trött och på så sätt presterar sämre så skulle den vara perfekt för mig! :)

2014-02-16 @ 22:51:09
Postat av: Ellinor Johansson

Jag skulle vilja vinna Energinize för att det behövs verkligen massor energi av all stressen man har i vardagen och skolan. Den verkar sjukt god då jag älskar tropiska smaker. Den har en så snygg design och perfekt att ta med sig till träningen/skolan. Jag har gillat facebooksidan.

Fyller 15 den 19:onde så detta skulle ju vara som grädde på moset, en riktigt bra present i efterskott. Kram! :)

2014-02-17 @ 00:15:36
URL: http://Ellinorjohansson.forme.se
Postat av: Fanny bergquist.

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla, och jag skulle då vilja ha den röda, Energize på grund av att jag har mycket problem med sömn och stress för lider av depression och det tär på mig, min kropp, hälsa och min prestation i skolan. Jag saknar oftast energi då jag aldrig sover och stressar onödigt mycket.
Med denna dryck skulle jag kanske vara pigg nog att klara första lektionen i skolan, och det skulle vara fantastiskt! :)

2014-02-17 @ 00:46:19
URL: http://ffannybergquist.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag skulle gärna vilja vinna energize för att jag sover inte många timmar på natten, vilket gör det jobbigt i skolan. Ett plus är nog smaken tropiska frukter! Sen när jag kommer hem från skolan brukar jag alltid somna haha. Så det skulle vara nice att testa om den fungerar!! och att det inte är något socker är ju awesome :)

2014-02-17 @ 11:38:57
Postat av: Emelie

Hej Josefine!

Jag är givetvis med i denna tävling! Om jag skulle vinna så skulle jag välja den du valde, med tropiska frukter. Och anledningen då? Jo varje gång du tipsat om en doft (VS exempelvis) eller liknande i bloggen och jag klickat hem dessa utan att tidigare ha luktat på de så har dessa fallit mig precis i smaken. Det verkar helt enkelt som att vi har samma smak du och jag, så jag litar blindt på ditt omdöme hehe.

Dessutom har jag haft en jobbig period med massa tråkigheter bakom mig och lite extra energi hade jag verkligen inte tackat nej till. Om jag ska klara av det sista av kyla, mörker och tråkigheter tills solen och våren kommer tillbaka så tror jag att jag behöver ett tillskott av vitaminer och vad är så bättre än detta? Vatten och vitaminer samtidigt, win win!

2014-02-17 @ 20:57:00
Postat av: Julia Dias

Jag skulle vilja gärna ha Energize och då menar jag inte för att du har den utan att jag älskar tropiska frukter som mango, passionsfrukt, o.s.v. Men vad roligt att du också gillar tropiska frukter och förresten bra blogg. Du har jätte fina kläder och skor och ditt hår ser jätte fint ut på varenda bild!! ❤️❤️❤️❤️ 😜😊😄👍👍😄😊😜!!!!

2014-02-17 @ 22:57:17
URL: http://www.thefashiongirl.devote.se
Postat av: Saga Palmgren

Jag skulle gärna velat ha energize för jag älskar smaken av tropiska frukter, jag tränar också varje dag så det hade varit bra med en sån efter träningen så man får i sig lite socker som man förbrukat efter träningen:) skulle blivit super duper glad om jag vann :)

2014-02-18 @ 13:01:05
Postat av: Julia Engberg

Jag skulle vilja vinna Energize då den för det första låter väldigt god och för att färgen är så häftig! Att den minskar trötthet och är berikad med massa vitaminer är ju bara ett plus eftersom att jag på senare tid börjat träna boxning mycket och gör mig redo för att börja tävla.
Jag går dessutom i nian och jag tror du förstår mig när jag säger att det inte är svårt att bli trött på allt.
Nu har jag dessutom träffat en helt underbar kille som jag om kvällarna brukar messa med kanske liiiiite för länge vilket gör att jag ofta somnar med mobilen i handen eller att jag är som en zombie på skolmornarna.

2014-02-18 @ 16:32:28
Postat av: Tania Ishak

Jag skulle vilja vinna den röda alltså Energize, för att jag är så sjuukt trött på morgonen och jag behöver verkligen Energi för att klara mig hela dagen, i bla skolan.

2014-02-18 @ 22:29:54
URL: http://nattstad.se/beastofbeautu
Postat av: Tania Ishak

Jag skulle vilja vinna den röda alltså Energize, för att jag är så sjuukt trött på morgonen och jag behöver verkligen Energi för att klara mig hela dagen, i bla skolan.

2014-02-18 @ 22:30:14
URL: http://nattstad.se/beastofbeautu
Postat av: Josefine gullberg

Jag skulle vilja vinna den energize för att jag Älskar tropiska frukter! Jag tränar nästan varje dag och skulle vara jätte gott med en sån efter träningen! Egentligen är jag en sån som vill dricka vatten efter träningar en vårat vatten är så himla äckligt det smakar järn och kalk så får typ aldrig i mig någon vätska när jag tränar! Skulle vara jätte kul att vinna! Kram

2014-02-19 @ 12:17:05
URL: http://nattstad.se/jossangullberg
Postat av: Emelie

Jag skulle vilja vinna den röd/rosa, energize. För jag vill testa något nytt. Har testat olika vitamin drycker som jag inte har direkt tyckt om, så det skulle vara jättekul att testa just energize.

2014-02-19 @ 22:09:40
URL: http://nikkiemelie.blogg.se
Postat av: Frida Bergner

Jag är självklart med och tävlar.

* Gillar Stream Drinks på FB: Frida Bergner.
* Jag önskar gärna vinna Hydrate med smak av svarta vinbär.
Jag skulle vilja testa denna sort och se om det hjälper mig att få en hälsosammare balans i kroppen gällande stressnivån och även vätskebalansen då jag aldrig dricker vatten utan endast onyttig läsk.

2014-02-19 @ 22:19:41

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0