winner

Vinnaren av STREAM är...Emelie Sjödahl som skrev...
"Jag är givetvis med i denna tävling! Om jag skulle vinna så skulle jag välja den du valde, med tropiska frukter. Och anledningen då? Jo varje gång du tipsat om en doft (VS exempelvis) eller liknande i bloggen och jag klickat hem dessa utan att tidigare ha luktat på de så har dessa fallit mig precis i smaken. Det verkar helt enkelt som att vi har samma smak du och jag, så jag litar blindt på ditt omdöme hehe. 

Dessutom har jag haft en jobbig period med massa tråkigheter bakom mig och lite extra energi hade jag verkligen inte tackat nej till. Om jag ska klara av det sista av kyla, mörker och tråkigheter tills solen och våren kommer tillbaka så tror jag att jag behöver ett tillskott av vitaminer och vad är så bättre än detta? Vatten och vitaminer samtidigt, win win!"
 
STOOORT grattis till dig, bra motivering också <3

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Emelie Sjödahl

ÅÅhhh vad glad jag blir! Tack så hemskt mycket! :)

2014-02-21 @ 16:10:13
Postat av: Sofie W

Grattis!

2014-02-21 @ 16:11:04
URL: http://sofiefalk.blogg.se
Postat av: Nathalie

Grattis grattis!:)♥

2014-02-21 @ 18:54:17
URL: http://www.nathaliegabrielsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Var finns dem att köpa?:)

Svar: På vissa Ica mm :)
Josefine Olsson

2014-02-22 @ 11:44:00
Postat av: Emelie

Hehe, tänkte bara fråga en sak! Kommer jag bli kontaktad eller så av dig eller då? :)

Svar: Hej! Företaget kommer att kontakta dig ni i veckan, jag gav dem din mailadress :)
Josefine Olsson

2014-02-23 @ 11:17:15

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0