cosy with my girls

 
Igår kom mina fina flickor över, Lydia & Aya. Lydia bor egentligen i Luleå men är hemma nu under lovet så då får man passa på att träffas! Vi hade lite tjejsnack och åt lite gott, ibland behöver man sånna stunder.
 
Idag blir det stan med Ida & Aya, nu fattas bara våran älskade Jennifer som är bortrest. Som jag har saknat henne! Men hon kommer hem snart så då är vi alla samlade igen. Blir lite lunch/fika och shopping, ska dock försöka hålla pengarna i styr. Behöver egentligen inte handla så mycket men kommer oftast hem med någon kasse iallafall haha :)
 
Ha en fortsatt trevlig fredag! Pussar

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Saga

Aya är hon med den vita kavajen va? Hur som helst: Skulle du kunna hälsa henne att hon är så himlasuperdunder-fin på denna bilden? Älskar hennes leende hihi! xx

Svar: Precis, vad söt du är! Absolut det ska jag göra , hon kommer bli så himla glad ska du veta! Kram <3
Josefine Olsson

2014-01-03 @ 11:00:21
URL: http://madebysaga.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0