Jobba, jobba, jobba

Jag har fått en del frågor angående mitt sommarjobb. Det är så att jag är en fastighetsskötare för en bostadsrättsförening, jag och två andra tjejer i min ålder. Jag jobbar i tre veckor utomhus framöver så det är underbart nu när det är fint väder (ok ibland blir det SJUKT svettigt). Just nu målar vi en lekplats men vi kommer få andra uppgifter också som att rensa ogräs osv. Jag trivs jättebra, lite trögt att börja klockan sju varje morgon men vi slutar ju två så det blir inte så himla långa dagar. De som jobbar där är jättetrevliga och detta jobb passar mig perfekt! Jag gillar ju att vara ute och röra på mig.



Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Maja

Hur gammal var du när du startade din blogg?
När blev den känd?

2014-07-08 @ 16:20:26
Postat av: Ellen

Vad kul med sommarjobb! :)

2014-07-08 @ 16:54:02
URL: http://ellenbyfashion.blogg.se
Postat av: Molly

Kan du göra en HAUL från din resa i Turkiet?

2014-07-08 @ 18:07:23
Postat av: Nellie

Vilket härligt sommarjobb och vad kul att du trivs! :)

2014-07-08 @ 20:23:50
URL: http://nelliesblogg.blogg.se
Postat av: <3

Härligt! Du hade väl ett annat jobb förrut, typ rings till folk och fråga ifall de hade fått sina tidningar osv, hur fick du det jobbet? Kram

2014-07-09 @ 02:10:28
Postat av: Linnea

Vart jobbar du liksom vilken plats för jag bor i Årsta om du skulle göra något där?

2014-07-11 @ 16:45:44
Postat av: Linnea

Vart jobbar du liksom vilken plats för jag bor i Årsta om du skulle göra något där?

Svar: På Körveln :D <3 Kram!
Josefine Olsson

2014-07-11 @ 16:45:45

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0