5 seconds

Hallå där! Läget? Hinner knappt någonting längre, plugget tar alldeles för mycket tid. Ska bli så skönt när denna vecka är över! Sen så försvann det fina vädret och det är svinkallt om dagarna nu. Just nu är kanske inte livet på topp men ser framåt och tänker på alla varma vårdagar man har framför sig (förhoppningsvis!?). Nu ska jag göra i ordning en kopp té och göra ordning något smarrigt, hela kvällen består av samhällsekonomi. Är sjukt nervös inför provet imorgon, brukar typiskt nog få värsta blackouten när jag sitter där inne i provsalen.
 
btw....älskar låten, sjukt härligt gäng!♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Allis

Lycka till imorgon! :) Kram

2014-03-18 @ 22:09:07
URL: http://alliss.blogg.se
Postat av: A-J

Härlig låt!

2014-03-19 @ 07:24:49
URL: http://singellivets.blogg.se/
Postat av: Sofie

Bra låt!

2014-03-19 @ 12:51:14
URL: http://sofiefalk.blogg.se
Postat av: Emilia

Älskar din blogg och dina vfm videos, dina givewayer lika så och skulle blitt sjukt glad om jag vann haha!

2014-03-19 @ 19:12:39
Postat av: Anonym

FIVE SECONDS OF SUMMER AGHHHH

2014-03-24 @ 17:03:18

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0